The Role of Multimedia in Science Education
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F15%3A10294533" target="_blank" >RIV/00216208:11410/15:10294533 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://www.scied.cz/index.php/scied/article/view/93" target="_blank" >http://www.scied.cz/index.php/scied/article/view/93</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Role multimédií ve výuce přírodních věd
Original language description
V posledních letech je zaznamenáván celoevropský trend poklesu zájmu o studium přírodních věd. Tento fakt logicky vede didaktiky a učitele přírodovědných oborů k hledání nových efektivnějších a pro žáky přitažlivějších vzdělávacích metod a přístupů k výuce. Cílem této studie je představit multimédia jako vhodný prvek pro realizaci výuky v souladu s doporučovanými didaktickými metodami a přístupy k přírodovědnému vzdělávání. Moderní výukové prostředky a informační technologie umožňují nejen zatraktivněnívýuky, zvýšení motivace žáků k učení a aktivní zapojení žáků do výuky, ale jsou také vhodným nástrojem pro propojení teorie a současné praxe.
Czech name
Role multimédií ve výuce přírodních věd
Czech description
V posledních letech je zaznamenáván celoevropský trend poklesu zájmu o studium přírodních věd. Tento fakt logicky vede didaktiky a učitele přírodovědných oborů k hledání nových efektivnějších a pro žáky přitažlivějších vzdělávacích metod a přístupů k výuce. Cílem této studie je představit multimédia jako vhodný prvek pro realizaci výuky v souladu s doporučovanými didaktickými metodami a přístupy k přírodovědnému vzdělávání. Moderní výukové prostředky a informační technologie umožňují nejen zatraktivněnívýuky, zvýšení motivace žáků k učení a aktivní zapojení žáků do výuky, ale jsou také vhodným nástrojem pro propojení teorie a současné praxe.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Scientia in educatione
ISSN
1804-7106
e-ISSN
—
Volume of the periodical
5
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
11
Pages from-to
2-12
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—