Reading comprehension from the teacher's perspective
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F15%3A10318979" target="_blank" >RIV/00216208:11410/15:10318979 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Porozumění čtenému z pohledu učitele
Original language description
Kapitola v kolektivní monografii se věnuje faktorům prostředí školy, které ovlivňují proces osvojování gramotnosti, se zvláštním zřetelem na rozvoj porozumění čtenému textu. Pro účely projektu Porozumění čtenému - typický vývoj a jeho rizika byl nově vytvořen nestandardizovaný Dotazník pro učitele, jehož úkolem bylo mapovat didaktické a metodické postoje učitelů, dále pak konkrétní postupy a aktivity, které učitelé používají pro podporu čtení, potažmo porozumění čtenému, a nakonec i postupy řešení čtenářských obtíží. V této kapitole je představen design dotazníku včetně jeho teoretických východisek a prezentovány jsou jeho výstupy.
Czech name
Porozumění čtenému z pohledu učitele
Czech description
Kapitola v kolektivní monografii se věnuje faktorům prostředí školy, které ovlivňují proces osvojování gramotnosti, se zvláštním zřetelem na rozvoj porozumění čtenému textu. Pro účely projektu Porozumění čtenému - typický vývoj a jeho rizika byl nově vytvořen nestandardizovaný Dotazník pro učitele, jehož úkolem bylo mapovat didaktické a metodické postoje učitelů, dále pak konkrétní postupy a aktivity, které učitelé používají pro podporu čtení, potažmo porozumění čtenému, a nakonec i postupy řešení čtenářských obtíží. V této kapitole je představen design dotazníku včetně jeho teoretických východisek a prezentovány jsou jeho výstupy.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA13-20678S" target="_blank" >GA13-20678S: Reading comprehension - typical development and its risks</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Porozumění čtenému III. Typický vývoj porozumění čtenému - metodologie, výsledky a interpretace výzkumu
ISBN
978-80-7290-862-2
Number of pages of the result
21
Pages from-to
165-185
Number of pages of the book
232
Publisher name
Univerzita Karlova v Praze - Pedagogická fakulta
Place of publication
Praha
UT code for WoS chapter
—