All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Reading comprehension from the teacher's perspective

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F15%3A10318979" target="_blank" >RIV/00216208:11410/15:10318979 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Porozumění čtenému z pohledu učitele

  • Original language description

    Kapitola v kolektivní monografii se věnuje faktorům prostředí školy, které ovlivňují proces osvojování gramotnosti, se zvláštním zřetelem na rozvoj porozumění čtenému textu. Pro účely projektu Porozumění čtenému - typický vývoj a jeho rizika byl nově vytvořen nestandardizovaný Dotazník pro učitele, jehož úkolem bylo mapovat didaktické a metodické postoje učitelů, dále pak konkrétní postupy a aktivity, které učitelé používají pro podporu čtení, potažmo porozumění čtenému, a nakonec i postupy řešení čtenářských obtíží. V této kapitole je představen design dotazníku včetně jeho teoretických východisek a prezentovány jsou jeho výstupy.

  • Czech name

    Porozumění čtenému z pohledu učitele

  • Czech description

    Kapitola v kolektivní monografii se věnuje faktorům prostředí školy, které ovlivňují proces osvojování gramotnosti, se zvláštním zřetelem na rozvoj porozumění čtenému textu. Pro účely projektu Porozumění čtenému - typický vývoj a jeho rizika byl nově vytvořen nestandardizovaný Dotazník pro učitele, jehož úkolem bylo mapovat didaktické a metodické postoje učitelů, dále pak konkrétní postupy a aktivity, které učitelé používají pro podporu čtení, potažmo porozumění čtenému, a nakonec i postupy řešení čtenářských obtíží. V této kapitole je představen design dotazníku včetně jeho teoretických východisek a prezentovány jsou jeho výstupy.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GA13-20678S" target="_blank" >GA13-20678S: Reading comprehension - typical development and its risks</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Porozumění čtenému III. Typický vývoj porozumění čtenému - metodologie, výsledky a interpretace výzkumu

  • ISBN

    978-80-7290-862-2

  • Number of pages of the result

    21

  • Pages from-to

    165-185

  • Number of pages of the book

    232

  • Publisher name

    Univerzita Karlova v Praze - Pedagogická fakulta

  • Place of publication

    Praha

  • UT code for WoS chapter