A new regulation on indirect pedagogical activity in the work of assistants: a denial of the interests of the child, teacher and school
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F18%3A10378750" target="_blank" >RIV/00216208:11410/18:10378750 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Nová úprava nepřímé pedagogické činnosti v práci asistentů: popření zájmů dítěte, učitele i školy
Original language description
Článek navazuje na výzkumnou studii popisující nedostatečné vymezení nepřímé pedagogické činnosti v náplni práce asistentů pedagoga a reaguje na nedávné legislativní změny v této oblasti. Text podrobněji charakterizuje novelu vyhlášky, podle které bude nově nepřímá pedagogická činnost pevně nastavena na deset procent z úvazku asistenta, a poukazuje na důvody, kvůli kterým bude tato nízká časová dotace na nepřímou pedagogickou činnost pro mnohé asistenty (a jejich učitele i žáky) zcela nedostačující.
Czech name
Nová úprava nepřímé pedagogické činnosti v práci asistentů: popření zájmů dítěte, učitele i školy
Czech description
Článek navazuje na výzkumnou studii popisující nedostatečné vymezení nepřímé pedagogické činnosti v náplni práce asistentů pedagoga a reaguje na nedávné legislativní změny v této oblasti. Text podrobněji charakterizuje novelu vyhlášky, podle které bude nově nepřímá pedagogická činnost pevně nastavena na deset procent z úvazku asistenta, a poukazuje na důvody, kvůli kterým bude tato nízká časová dotace na nepřímou pedagogickou činnost pro mnohé asistenty (a jejich učitele i žáky) zcela nedostačující.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2018
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Speciální pedagogika
ISSN
1211-2720
e-ISSN
—
Volume of the periodical
28
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
5
Pages from-to
67-71
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—