All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Initial Reading: I Read and Become a Reader (Paths of Linking Research and Practice) - 2018

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F18%3A10389526" target="_blank" >RIV/00216208:11410/18:10389526 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://pages.pedf.cuni.cz/konference-ctu/2018-2/" target="_blank" >http://pages.pedf.cuni.cz/konference-ctu/2018-2/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Počáteční čtení : čtu a stávám se čtenářem (Cesty propojení výzkumu a praxe) - 2018

  • Original language description

    Konference navázala na již realizované konference v letech 2014 a 2016. Cílem bylo představit nové poznatky vzešlé z výzkumů a projektů, ale také dát prostor praktickým zkušenostem a osvědčeným postupům ze všech aktivit podporujících rozvoj čtenářské gramotnosti a čtenářství u našich žáků, z pohledu různých vědních disciplín (primární a předškolní pedagogika, pedagogická psychologie, speciální pedagogika, lingvistika, aj.). Byl tak dán prostor pro setkávání odborníků z vysokých škol i profesionálů z praxe, které spojuje zájem o problematiku rozvoje čtení a čtenářství a souvisejících gramotnostních dovedností. Konference byla určena nejen pro akademické pracovníky a studenty magisterských a doktorských programů, ale také pro pracovníky odborné praxe - učitele mateřských a základních škol, vychovatele, pracovníky školních poradenských pracovišť a školských poradenských zařízení, pracovníky knihoven, ale také pro všechny ostatní, které rozvoj gramotnosti, čtení a čtenářství našich dětí zajímají. Dopolední plénum zahrnovalo plenární příspěvky s mezinárodní účastí, odpoledne se uskutečnila jednání v sekcích, jedna sekce měla zahraniční účast - představena byla diagnostická baterie, která vzniká ve spolupráci čtyř zemí Evropské unie. Program doprovodil i mimořádný kulatý stůl, reflektující 100 let české (a slovenské) dětské literatury. Na závěr konference si studenti PedF UK připravili scénické čtení.

  • Czech name

    Počáteční čtení : čtu a stávám se čtenářem (Cesty propojení výzkumu a praxe) - 2018

  • Czech description

    Konference navázala na již realizované konference v letech 2014 a 2016. Cílem bylo představit nové poznatky vzešlé z výzkumů a projektů, ale také dát prostor praktickým zkušenostem a osvědčeným postupům ze všech aktivit podporujících rozvoj čtenářské gramotnosti a čtenářství u našich žáků, z pohledu různých vědních disciplín (primární a předškolní pedagogika, pedagogická psychologie, speciální pedagogika, lingvistika, aj.). Byl tak dán prostor pro setkávání odborníků z vysokých škol i profesionálů z praxe, které spojuje zájem o problematiku rozvoje čtení a čtenářství a souvisejících gramotnostních dovedností. Konference byla určena nejen pro akademické pracovníky a studenty magisterských a doktorských programů, ale také pro pracovníky odborné praxe - učitele mateřských a základních škol, vychovatele, pracovníky školních poradenských pracovišť a školských poradenských zařízení, pracovníky knihoven, ale také pro všechny ostatní, které rozvoj gramotnosti, čtení a čtenářství našich dětí zajímají. Dopolední plénum zahrnovalo plenární příspěvky s mezinárodní účastí, odpoledne se uskutečnila jednání v sekcích, jedna sekce měla zahraniční účast - představena byla diagnostická baterie, která vzniká ve spolupráci čtyř zemí Evropské unie. Program doprovodil i mimořádný kulatý stůl, reflektující 100 let české (a slovenské) dětské literatury. Na závěr konference si studenti PedF UK připravili scénické čtení.

Classification

  • Type

    M - Conference organization

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2018

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Event location

    Praha

  • Event country

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Event starting date

  • Event ending date

  • Total number of attendees

    200

  • Foreign attendee count

    15

  • Type of event by attendee nationality

    EUR - Evropská akce