All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Contemporary history of education as a challenge for historical and educational research and teaching (history of education)

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F15%3A00080717" target="_blank" >RIV/00216224:14210/15:00080717 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Soudobé dějiny školství jako výzva pro historicko-pedagogický výzkum i výuku (dějin pedagogiky)

  • Original language description

    Cílem příspěvku je prezentovat a diskutovat problematiku soudobých dějin školství, které je v českém prostředí věnováno poměrně málo pozornosti. Autoři se budou v první části příspěvku věnovat metodologickým otázkám výzkumu soudobých dějin školství. Ve druhé části příspěvku se zaměří na pojetí výuky soudobých dějin školství v éře digitálních technologií. V této části se zamyslí nad výukou založenou na moderních didaktických paradigmatech, ale i na současných historických konceptech.

  • Czech name

    Soudobé dějiny školství jako výzva pro historicko-pedagogický výzkum i výuku (dějin pedagogiky)

  • Czech description

    Cílem příspěvku je prezentovat a diskutovat problematiku soudobých dějin školství, které je v českém prostředí věnováno poměrně málo pozornosti. Autoři se budou v první části příspěvku věnovat metodologickým otázkám výzkumu soudobých dějin školství. Ve druhé části příspěvku se zaměří na pojetí výuky soudobých dějin školství v éře digitálních technologií. V této části se zamyslí nad výukou založenou na moderních didaktických paradigmatech, ale i na současných historických konceptech.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GA14-05926S" target="_blank" >GA14-05926S: Everyday life of basic schools in the normalization period as seen by teachers. Applying oral history to research in history of contemporary education</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů