Tablets help in teaching
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F15%3A00085777" target="_blank" >RIV/00216224:14210/15:00085777 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://www.mvcr.cz/clanek/verejna-sprava-15-2015.aspx" target="_blank" >http://www.mvcr.cz/clanek/verejna-sprava-15-2015.aspx</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Tablety ve výuce pomáhají
Original language description
Odborný článek se zabývá aktuální tematikou školství provázanou s představiteli zřizovatelů - vzděláváním pedagogů k digitální a informační gramotnosti. Reflektuje potřebu podpory vzdělávání a zároveň potřebu systematického rozvíjení finanční podpory nejen z prostředků EU. Přibližuje odborné veřejnosti edukační aktivity funkčním způsobem posilující kompetence pedagogů v práci s ICT.
Czech name
Tablety ve výuce pomáhají
Czech description
Odborný článek se zabývá aktuální tematikou školství provázanou s představiteli zřizovatelů - vzděláváním pedagogů k digitální a informační gramotnosti. Reflektuje potřebu podpory vzdělávání a zároveň potřebu systematického rozvíjení finanční podpory nejen z prostředků EU. Přibližuje odborné veřejnosti edukační aktivity funkčním způsobem posilující kompetence pedagogů v práci s ICT.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Veřejná správa
ISSN
1213-6581
e-ISSN
—
Volume of the periodical
26
Issue of the periodical within the volume
15
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
2
Pages from-to
22-23
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—