Importance of customer services in customer relationship management
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14220%2F09%3A00035525" target="_blank" >RIV/00216224:14220/09:00035525 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Význam doprovodných služeb v řízení vztahů se zákazníky
Original language description
Kapitola popisuje problémy doprovodných služeb (definice, příklady). Druhá část poukazuje na klíčovou roli doprovodných služeb pro zákazníky a hodnotu pro zákazníka. Závěrečná část zdůrazňuje hlavní výsledky tohoto tématu.
Czech name
Význam doprovodných služeb v řízení vztahů se zákazníky
Czech description
Kapitola popisuje problémy doprovodných služeb (definice, příklady). Druhá část poukazuje na klíčovou roli doprovodných služeb pro zákazníky a hodnotu pro zákazníka. Závěrečná část zdůrazňuje hlavní výsledky tohoto tématu.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Aktuálne marketingové trendy v teórii a praxi
ISBN
978-80-8070-964-8
Number of pages of the result
8
Pages from-to
—
Number of pages of the book
253
Publisher name
Jozef Strišš a kolektiv
Place of publication
Žilina
UT code for WoS chapter
—