"Two are more than one": evaluation of a programme operated by the Bumblebee - Friends of Nature organization
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F15%3A00086526" target="_blank" >RIV/00216224:14230/15:00086526 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://dx.doi.org/10.14712/18023061.468" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.14712/18023061.468</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.14712/18023061.468" target="_blank" >10.14712/18023061.468</a>
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
"Dva jsou víc než jeden" - evaluace programu organizace Čmelák - Společnost přátel přírody
Original language description
Článek prezentuje výsledky evaluace dlouhodobého programu organizace Čmelák ? Společnost přátel přírody s názvem ?Dva jsou víc než jeden?. Program je primárně zaměřen na ověřování metod přispívajících k inkluzi ve vzdělávání a zahrnuje v sobě prvky osobnostně sociální výchovy, environmentální výchovy a řemeslných činností. Evaluace sestává ze dvou částí ? evaluace ?vývojového cyklu? a evaluace ?tvořivě vzdělávacího cyklu?. Evaluace vývojového cyklu využívá jednoduchý design vycházející z pozorování a polostrukturovaných rozhovorů s pedagogy spolupracujících škol a s lektory programů. Evaluace tvořivě vzdělávacího cyklu využívá smíšený design zahrnující dotazníkový průzkum ? srovnání postojů žáků PŘED a PO programu a analýzu žákovských ohniskových skupin, pozorování a polostrukturované rozhovory s pedagogickými pracovníky a s lektory programu. Program přinesl výsledky v rozvoji vztahů uvnitř jednotlivých zapojených tříd a částečně i v navazování kontaktů a v rozvoji spolupráce napříč tř
Czech name
"Dva jsou víc než jeden" - evaluace programu organizace Čmelák - Společnost přátel přírody
Czech description
Článek prezentuje výsledky evaluace dlouhodobého programu organizace Čmelák ? Společnost přátel přírody s názvem ?Dva jsou víc než jeden?. Program je primárně zaměřen na ověřování metod přispívajících k inkluzi ve vzdělávání a zahrnuje v sobě prvky osobnostně sociální výchovy, environmentální výchovy a řemeslných činností. Evaluace sestává ze dvou částí ? evaluace ?vývojového cyklu? a evaluace ?tvořivě vzdělávacího cyklu?. Evaluace vývojového cyklu využívá jednoduchý design vycházející z pozorování a polostrukturovaných rozhovorů s pedagogy spolupracujících škol a s lektory programů. Evaluace tvořivě vzdělávacího cyklu využívá smíšený design zahrnující dotazníkový průzkum ? srovnání postojů žáků PŘED a PO programu a analýzu žákovských ohniskových skupin, pozorování a polostrukturované rozhovory s pedagogickými pracovníky a s lektory programu. Program přinesl výsledky v rozvoji vztahů uvnitř jednotlivých zapojených tříd a částečně i v navazování kontaktů a v rozvoji spolupráce napříč tř
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Envigogika
ISSN
1802-3061
e-ISSN
—
Volume of the periodical
10
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
30
Pages from-to
1-30
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—