All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

"Two are more than one": evaluation of a programme operated by the Bumblebee - Friends of Nature organization

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F15%3A00086526" target="_blank" >RIV/00216224:14230/15:00086526 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://dx.doi.org/10.14712/18023061.468" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.14712/18023061.468</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.14712/18023061.468" target="_blank" >10.14712/18023061.468</a>

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    "Dva jsou víc než jeden" - evaluace programu organizace Čmelák - Společnost přátel přírody

  • Original language description

    Článek prezentuje výsledky evaluace dlouhodobého programu organizace Čmelák ? Společnost přátel přírody s názvem ?Dva jsou víc než jeden?. Program je primárně zaměřen na ověřování metod přispívajících k inkluzi ve vzdělávání a zahrnuje v sobě prvky osobnostně sociální výchovy, environmentální výchovy a řemeslných činností. Evaluace sestává ze dvou částí ? evaluace ?vývojového cyklu? a evaluace ?tvořivě vzdělávacího cyklu?. Evaluace vývojového cyklu využívá jednoduchý design vycházející z pozorování a polostrukturovaných rozhovorů s pedagogy spolupracujících škol a s lektory programů. Evaluace tvořivě vzdělávacího cyklu využívá smíšený design zahrnující dotazníkový průzkum ? srovnání postojů žáků PŘED a PO programu a analýzu žákovských ohniskových skupin, pozorování a polostrukturované rozhovory s pedagogickými pracovníky a s lektory programu. Program přinesl výsledky v rozvoji vztahů uvnitř jednotlivých zapojených tříd a částečně i v navazování kontaktů a v rozvoji spolupráce napříč tř

  • Czech name

    "Dva jsou víc než jeden" - evaluace programu organizace Čmelák - Společnost přátel přírody

  • Czech description

    Článek prezentuje výsledky evaluace dlouhodobého programu organizace Čmelák ? Společnost přátel přírody s názvem ?Dva jsou víc než jeden?. Program je primárně zaměřen na ověřování metod přispívajících k inkluzi ve vzdělávání a zahrnuje v sobě prvky osobnostně sociální výchovy, environmentální výchovy a řemeslných činností. Evaluace sestává ze dvou částí ? evaluace ?vývojového cyklu? a evaluace ?tvořivě vzdělávacího cyklu?. Evaluace vývojového cyklu využívá jednoduchý design vycházející z pozorování a polostrukturovaných rozhovorů s pedagogy spolupracujících škol a s lektory programů. Evaluace tvořivě vzdělávacího cyklu využívá smíšený design zahrnující dotazníkový průzkum ? srovnání postojů žáků PŘED a PO programu a analýzu žákovských ohniskových skupin, pozorování a polostrukturované rozhovory s pedagogickými pracovníky a s lektory programu. Program přinesl výsledky v rozvoji vztahů uvnitř jednotlivých zapojených tříd a částečně i v navazování kontaktů a v rozvoji spolupráce napříč tř

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Envigogika

  • ISSN

    1802-3061

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    10

  • Issue of the periodical within the volume

    2

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    30

  • Pages from-to

    1-30

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database