Using reading strategies as a factor of reading literacy development
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F04%3A00031471" target="_blank" >RIV/00216224:14410/04:00031471 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Používání čtenářských strategií jako faktor optimalizace rozvoje čtenářské gramotnosti
Original language description
V mezinárodních výzkumech čtenářské gramotnosti dosáhli čeští žáci pouze průměrných výsledků. Existuje celá řada faktorů, které se podílejí na utváření gramotnosti. Jedním z těchto faktorů jsou čtenářské strategie a jejich využívání.
Czech name
Používání čtenářských strategií jako faktor optimalizace rozvoje čtenářské gramotnosti
Czech description
V mezinárodních výzkumech čtenářské gramotnosti dosáhli čeští žáci pouze průměrných výsledků. Existuje celá řada faktorů, které se podílejí na utváření gramotnosti. Jedním z těchto faktorů jsou čtenářské strategie a jejich využívání.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2004
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů
ISBN
80-7220-201-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
4
Pages from-to
—
Publisher name
Pedagogická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci
Place of publication
Olomouc
Event location
Pedagogická fakulta Univerzity Palackého
Event date
Dec 8, 2004
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—