All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Knowledge as base of teachers´ competence

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F06%3A00016030" target="_blank" >RIV/00216224:14410/06:00016030 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Znalostní základ učítelovy kompetence

  • Original language description

    Příspěvek je rozčleněn do tří části. V první části poukazuje na některé problémy související s chápáním a užíváním termínu kompetence učitele a charakterizuje, za jakých okolností se tento termín etabloval v učitelském vzdělávání. Dále zdůrazňuje potřebustrukturálního pohledu na kompetenci učitele, přičemž hlavní pozornost věnuje kategorii znalost. Ve třetí příspěvku části je představen výzkumný projekt zaměřený na analýzu učitelových didaktických znalostí obsahu (pedagogical content knowledge), kterépředstavují základ profesní kompetence učitele.

  • Czech name

    Znalostní základ učítelovy kompetence

  • Czech description

    Příspěvek je rozčleněn do tří části. V první části poukazuje na některé problémy související s chápáním a užíváním termínu kompetence učitele a charakterizuje, za jakých okolností se tento termín etabloval v učitelském vzdělávání. Dále zdůrazňuje potřebustrukturálního pohledu na kompetenci učitele, přičemž hlavní pozornost věnuje kategorii znalost. Ve třetí příspěvku části je představen výzkumný projekt zaměřený na analýzu učitelových didaktických znalostí obsahu (pedagogical content knowledge), kterépředstavují základ profesní kompetence učitele.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GP406%2F06%2FP037" target="_blank" >GP406/06/P037: Pedagogical content knowledge as a key issue in curricular reform</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2006

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Kompetence na pozadí současné kurikulární reformy

  • ISBN

    80-7041-404-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    3

  • Pages from-to

    24-26

  • Publisher name

    Gaudeamus

  • Place of publication

    Hradec Králové

  • Event location

    Hradec Králové

  • Event date

    Jan 1, 2006

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article