Characterization of gifted pupil with specific learning disability from mathematical tasks point of view
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00043852" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00043852 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Charakteristika nadaného žáka s poruchou učení z hlediska matematických úloh
Original language description
V prezentované sondě jsou zachyceny výkonové rozpory u matematicky nadaného žáka s poruchou v oblasti čtení a částečně i psaní. Byl sledován průběh řešení matematických úloh různého zaměření s různými možnostmi postupů. Cílem je upozornit na dílčí výkonové zvláštnosti, které by mohly vést méně empatického pedagoga ke znevýhodnění žáka.
Czech name
Charakteristika nadaného žáka s poruchou učení z hlediska matematických úloh
Czech description
V prezentované sondě jsou zachyceny výkonové rozpory u matematicky nadaného žáka s poruchou v oblasti čtení a částečně i psaní. Byl sledován průběh řešení matematických úloh různého zaměření s různými možnostmi postupů. Cílem je upozornit na dílčí výkonové zvláštnosti, které by mohly vést méně empatického pedagoga ke znevýhodnění žáka.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Matematika 4 - Matematické vzdělávání v kontextu proměn primární školy
ISBN
978-80-244-2511-5
ISSN
0862-9765
e-ISSN
—
Number of pages
5
Pages from-to
—
Publisher name
Univerzita Palackého v Olomouci
Place of publication
Olomouc
Event location
Olomouc
Event date
Jan 1, 2010
Type of event by nationality
WRD - Celosvětová akce
UT code for WoS article
—