Demonstration of solving mathematical problems by gifted pupils with learning disability
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00045679" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00045679 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Ukázky řešení matematických úloh nadaným žákem s poruchou učení
Original language description
Příspěvek obsahuje ukázky pracovních listů se zadáním úloh a autentickým řešením těchto úloh mimořádně matematicky nadaným žákem s poruchou v oblasti čtení a částečnou poruchou v oblasti psaní. Dále upozorňuje na dílčí výkonové zvláštnosti, které mohou vést méně empatického učitele ke znevýhodnění žáka. Úlohy byly součástí výzkumu matematických dovedností nadaného žáka 5. ročníku ZŠ.
Czech name
Ukázky řešení matematických úloh nadaným žákem s poruchou učení
Czech description
Příspěvek obsahuje ukázky pracovních listů se zadáním úloh a autentickým řešením těchto úloh mimořádně matematicky nadaným žákem s poruchou v oblasti čtení a částečnou poruchou v oblasti psaní. Dále upozorňuje na dílčí výkonové zvláštnosti, které mohou vést méně empatického učitele ke znevýhodnění žáka. Úlohy byly součástí výzkumu matematických dovedností nadaného žáka 5. ročníku ZŠ.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Talent a nadání ve vzdělávání
ISBN
978-80-210-5330-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
12
Pages from-to
—
Publisher name
Masarykova univerzita
Place of publication
Brno
Event location
Brno
Event date
Jan 1, 2010
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—