Qualitative Research Probe of Teachers' Beliefs in the Field of Pedagogical Translation
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055790" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055790 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Kvalitativní výzkumná sonda do subjektivních učitelských teorií učitelů ? vzdělavatelů v oblasti didaktického překladu
Original language description
Uvedená kapitola knihy se zabývá kvalitativním výzkumem reflexí didaktického překladu mezi učiteli, vzdělavateli budoucích pedagogů. Zvolenou výzkumnou technikou bylo strukturování konceptů, která umožňuje sledovat, popsat a vizualizovat subjektivní učitelské teorie. Výsledky jsou binárně kódovány a vytvářejí základní repertoár postulátů, jež jsou určeny dalšímu výzkumu pomocí vícenásobného kódování obsahových elementů subjektivní učitelské teorie. Výsledky této části posloužily pro sestavení dotazníkůpro šetření ve skupinách studentů - budoucích učitelů a praktikujících učitelů.
Czech name
Kvalitativní výzkumná sonda do subjektivních učitelských teorií učitelů ? vzdělavatelů v oblasti didaktického překladu
Czech description
Uvedená kapitola knihy se zabývá kvalitativním výzkumem reflexí didaktického překladu mezi učiteli, vzdělavateli budoucích pedagogů. Zvolenou výzkumnou technikou bylo strukturování konceptů, která umožňuje sledovat, popsat a vizualizovat subjektivní učitelské teorie. Výsledky jsou binárně kódovány a vytvářejí základní repertoár postulátů, jež jsou určeny dalšímu výzkumu pomocí vícenásobného kódování obsahových elementů subjektivní učitelské teorie. Výsledky této části posloužily pro sestavení dotazníkůpro šetření ve skupinách studentů - budoucích učitelů a praktikujících učitelů.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Metodologické otázky výzkumu výuky cizích jazyků.
ISBN
978-80-210-5718-0
Number of pages of the result
13
Pages from-to
61-74
Number of pages of the book
170
Publisher name
Masarykova univerzita
Place of publication
Brno
UT code for WoS chapter
—