Self-evaluation of Primary and Eight-year Secondary School Pupils Focused on Necessary Introductory Skills at the Subject Chemistry
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00057880" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00057880 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
AUTOEVALUACE POTŘEBNÝCH ÚVODNÍCH DOVEDNOSTÍ ŽÁKŮ ZÁKLADNÍCH ŠKOL A OSMILETÝCH GYMNÁZIÍ, ZAMĚŘENÁ NA PŘEDMĚT CHEMIE
Original language description
Autoevaluace potřebných úvodních dovedností žáků, zaměřená na předmět Chemie, byla zkoumána pomocí dotazníkového šetření mezi žáky dvou skupin. První skupinu tvořilo 328 žáků 7. ročníků základních škol a 1. ročníků osmiletých gymnázií, kteří vyplňovali dotazník na konci školního roku 2010/2011 (tzn. v období před zahájením výuky chemie). Druhou skupinu pak představovalo 350 žáků studujících o ročník výše (tedy žáci 8. ročníků základních škol a 2. ročníků osmiletých gymnázií po absolvování roční výuky předmětu Chemie). Školy byly vybrány tak, aby v obou skupinách respondentů byla zastoupena městská základní škola, venkovská škola, škola v městysi apod. a také osmileté gymnázium. Článek zpracovává výsledky dotazníkového šetření, porovnává navzájem nejenodpovědi žáků obou skupin, ale také odpovědi žáků základních škol a osmiletých gymnázií. Závěrečnou částí dotazníku byla otázka, co by se žáci z chemie rádi naučili. Článek rozebírá také tyto odpovědi respondentů.
Czech name
AUTOEVALUACE POTŘEBNÝCH ÚVODNÍCH DOVEDNOSTÍ ŽÁKŮ ZÁKLADNÍCH ŠKOL A OSMILETÝCH GYMNÁZIÍ, ZAMĚŘENÁ NA PŘEDMĚT CHEMIE
Czech description
Autoevaluace potřebných úvodních dovedností žáků, zaměřená na předmět Chemie, byla zkoumána pomocí dotazníkového šetření mezi žáky dvou skupin. První skupinu tvořilo 328 žáků 7. ročníků základních škol a 1. ročníků osmiletých gymnázií, kteří vyplňovali dotazník na konci školního roku 2010/2011 (tzn. v období před zahájením výuky chemie). Druhou skupinu pak představovalo 350 žáků studujících o ročník výše (tedy žáci 8. ročníků základních škol a 2. ročníků osmiletých gymnázií po absolvování roční výuky předmětu Chemie). Školy byly vybrány tak, aby v obou skupinách respondentů byla zastoupena městská základní škola, venkovská škola, škola v městysi apod. a také osmileté gymnázium. Článek zpracovává výsledky dotazníkového šetření, porovnává navzájem nejenodpovědi žáků obou skupin, ale také odpovědi žáků základních škol a osmiletých gymnázií. Závěrečnou částí dotazníku byla otázka, co by se žáci z chemie rádi naučili. Článek rozebírá také tyto odpovědi respondentů.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GAP407%2F10%2F0514" target="_blank" >GAP407/10/0514: Pupils´ skills in biology, geography and chemistry: research on intended, realized and acquired curriculum in curricular reform implementation phase</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
METODOLOGICKÉ OTÁZKY VÝZKUMU V DIDAKTICE CHEMIE. RESEARCH METHODOLOGY OF CHEMISTRY EDUCATION. Sborník přednášek z Mezinárodního semináře doktorského studia
ISBN
9788021059085
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
9
Pages from-to
11-19
Publisher name
Masarykova univerzita
Place of publication
Brno
Event location
Brno
Event date
Jan 1, 2011
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—