From Research to Practice and Theory - Socially Disadvantaged Groups in the Focus of Research
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00071125" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00071125 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Od výzkumu k praxi a teorii - Sociálně znevýhodněné skupiny v centru výzkumných šetření
Original language description
V kapitole je zachycena souvislost mezi výzkumem v oblasti vzdělávání sociálně znevýhodněných skupin a zefektivňováním praxe, popřípadě prohlubování teorie ve vztahu k sociálnímu znevýhodnění. Analýzy výzkumných šetření přinesly cenné poznatky, se kterými lze dále pracovat v oblasti pedagogické praxe. Výzkumy jsou směřovány k pedagogickým pracovníkům, k žákům, k budoucím pedagogům, studentům pedagogických oborů, migrantům a k romské populaci, jejíž část patří z řady důvodů k sociálně znevýhodněným. V textu jsou prezentovány příklady dobré pedagogické praxe, kterou v různých úrovních realizuje tým pracovníků a studentů Katedry sociální pedagogiky PdF MU.
Czech name
Od výzkumu k praxi a teorii - Sociálně znevýhodněné skupiny v centru výzkumných šetření
Czech description
V kapitole je zachycena souvislost mezi výzkumem v oblasti vzdělávání sociálně znevýhodněných skupin a zefektivňováním praxe, popřípadě prohlubování teorie ve vztahu k sociálnímu znevýhodnění. Analýzy výzkumných šetření přinesly cenné poznatky, se kterými lze dále pracovat v oblasti pedagogické praxe. Výzkumy jsou směřovány k pedagogickým pracovníkům, k žákům, k budoucím pedagogům, studentům pedagogických oborů, migrantům a k romské populaci, jejíž část patří z řady důvodů k sociálně znevýhodněným. V textu jsou prezentovány příklady dobré pedagogické praxe, kterou v různých úrovních realizuje tým pracovníků a studentů Katedry sociální pedagogiky PdF MU.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Analýza sociálních determinantů inkluzivního vzdělávání. Analysis of Social Determinants of Inclusive Education.
ISBN
9788073152451
Number of pages of the result
18
Pages from-to
79-96
Number of pages of the book
319
Publisher name
Paido
Place of publication
Brno
UT code for WoS chapter
—