All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

From Research to Practice and Theory - Socially Disadvantaged Groups in the Focus of Research

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00071125" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00071125 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Od výzkumu k praxi a teorii - Sociálně znevýhodněné skupiny v centru výzkumných šetření

  • Original language description

    V kapitole je zachycena souvislost mezi výzkumem v oblasti vzdělávání sociálně znevýhodněných skupin a zefektivňováním praxe, popřípadě prohlubování teorie ve vztahu k sociálnímu znevýhodnění. Analýzy výzkumných šetření přinesly cenné poznatky, se kterými lze dále pracovat v oblasti pedagogické praxe. Výzkumy jsou směřovány k pedagogickým pracovníkům, k žákům, k budoucím pedagogům, studentům pedagogických oborů, migrantům a k romské populaci, jejíž část patří z řady důvodů k sociálně znevýhodněným. V textu jsou prezentovány příklady dobré pedagogické praxe, kterou v různých úrovních realizuje tým pracovníků a studentů Katedry sociální pedagogiky PdF MU.

  • Czech name

    Od výzkumu k praxi a teorii - Sociálně znevýhodněné skupiny v centru výzkumných šetření

  • Czech description

    V kapitole je zachycena souvislost mezi výzkumem v oblasti vzdělávání sociálně znevýhodněných skupin a zefektivňováním praxe, popřípadě prohlubování teorie ve vztahu k sociálnímu znevýhodnění. Analýzy výzkumných šetření přinesly cenné poznatky, se kterými lze dále pracovat v oblasti pedagogické praxe. Výzkumy jsou směřovány k pedagogickým pracovníkům, k žákům, k budoucím pedagogům, studentům pedagogických oborů, migrantům a k romské populaci, jejíž část patří z řady důvodů k sociálně znevýhodněným. V textu jsou prezentovány příklady dobré pedagogické praxe, kterou v různých úrovních realizuje tým pracovníků a studentů Katedry sociální pedagogiky PdF MU.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Analýza sociálních determinantů inkluzivního vzdělávání. Analysis of Social Determinants of Inclusive Education.

  • ISBN

    9788073152451

  • Number of pages of the result

    18

  • Pages from-to

    79-96

  • Number of pages of the book

    319

  • Publisher name

    Paido

  • Place of publication

    Brno

  • UT code for WoS chapter