Artistic text in didactic apparatus of reading textbooks for primary schools:Results of an analysis
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F15%3A00083084" target="_blank" >RIV/00216224:14410/15:00083084 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://journals.muni.cz/pedor/article/viewFile/3420/pdf5" target="_blank" >https://journals.muni.cz/pedor/article/viewFile/3420/pdf5</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5817/PedOr2015-2-188" target="_blank" >10.5817/PedOr2015-2-188</a>
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Umělecký text v didaktickém aparátu čítanek pro primární školy: výsledky analýzy
Original language description
Cílem empirické studie je představit výsledky obsahové analýzy podob zadání didaktického aparátu čítanek určených pro žáky primární školy z hlediska jeho směřování k naplnění přímé práce žáků s uměleckými texty zařazenými do čítanek.
Czech name
Umělecký text v didaktickém aparátu čítanek pro primární školy: výsledky analýzy
Czech description
Cílem empirické studie je představit výsledky obsahové analýzy podob zadání didaktického aparátu čítanek určených pro žáky primární školy z hlediska jeho směřování k naplnění přímé práce žáků s uměleckými texty zařazenými do čítanek.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AJ - Literature, mass media, audio-visual activities
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Pedagogická orientace
ISSN
1211-4669
e-ISSN
—
Volume of the periodical
25
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
37
Pages from-to
188-224
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—