All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The teacher as an initiator of development of experiential and creativity-based learning in pre-school education

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F15%3A00086610" target="_blank" >RIV/00216224:14410/15:00086610 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Učitel jako iniciátor rozvoje prožitku, zkušenosti a tvořivosti v mateřské škole

  • Original language description

    Případová studie přináší příklady z výchovně vzdělávací práce v mateřské škole. Ukazuje, jak děti poznávají skrze vlastní činnosti, které garantuje učitel jako autor výukového celku. Výukový celek představuje pedagogické dílo, založené na promyšleném strukturování výuky, respektu k dětskému vnímání světa, na tvořivosti a práci s detaily. Popis konkrétních výukových situací, v nichž děti pracují formou živých obrazů, fungujících na principu psychosomatické jednoty těla, dokládá specifické nároky na práciučitele při vedení výuky založené na prožitku.

  • Czech name

    Učitel jako iniciátor rozvoje prožitku, zkušenosti a tvořivosti v mateřské škole

  • Czech description

    Případová studie přináší příklady z výchovně vzdělávací práce v mateřské škole. Ukazuje, jak děti poznávají skrze vlastní činnosti, které garantuje učitel jako autor výukového celku. Výukový celek představuje pedagogické dílo, založené na promyšleném strukturování výuky, respektu k dětskému vnímání světa, na tvořivosti a práci s detaily. Popis konkrétních výukových situací, v nichž děti pracují formou živých obrazů, fungujících na principu psychosomatické jednoty těla, dokládá specifické nároky na práciučitele při vedení výuky založené na prožitku.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Profesionalizace učitele mateřské školy z pohledu reformy kurikula

  • ISBN

    9788074545559

  • Number of pages of the result

    16

  • Pages from-to

    58-73

  • Number of pages of the book

    115

  • Publisher name

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií

  • Place of publication

    Zlín

  • UT code for WoS chapter