All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Music Education as an Integral Part of Future Pre-schoolTeachers Training

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F18%3A00106404" target="_blank" >RIV/00216224:14410/18:00106404 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://www.ped.muni.cz/wmus/studium/doktor/teoreticke_reflexe_hv_14_1/certkova.pdf" target="_blank" >http://www.ped.muni.cz/wmus/studium/doktor/teoreticke_reflexe_hv_14_1/certkova.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Hudební výchova jako součást vzdělání budoucích pedagogů mateřských škol

  • Original language description

    Článek rekapituluje a hodnotí obecný souhrn výsledků výzkumného šetření, které proběhlo na jaře roku 2018. Studie byla zaměřená na pedagogy předškolního vzdělávání, kteří zmíněný obor studovali a nyní využívají získané dovednosti a vědomosti v praxi v mateřských školách. Výsledné informace jsou shrnuty ve třech hlavních oblastech. První část se zabývá vzděláním pedagogů. Druhá oblast mapuje využití získaných vědomostí a dovedností při pedagogické praxi v mateřské škole a komparuje maximální hudební vzdělání dosažené mimo daný obor u respondentů. Třetí část nabízí pohled na aplikování hudebních činností v mateřské škole, na další hudební vzdělávání pedagogů a podporu ze strany vedení jednotlivých institucí.

  • Czech name

    Hudební výchova jako součást vzdělání budoucích pedagogů mateřských škol

  • Czech description

    Článek rekapituluje a hodnotí obecný souhrn výsledků výzkumného šetření, které proběhlo na jaře roku 2018. Studie byla zaměřená na pedagogy předškolního vzdělávání, kteří zmíněný obor studovali a nyní využívají získané dovednosti a vědomosti v praxi v mateřských školách. Výsledné informace jsou shrnuty ve třech hlavních oblastech. První část se zabývá vzděláním pedagogů. Druhá oblast mapuje využití získaných vědomostí a dovedností při pedagogické praxi v mateřské škole a komparuje maximální hudební vzdělání dosažené mimo daný obor u respondentů. Třetí část nabízí pohled na aplikování hudebních činností v mateřské škole, na další hudební vzdělávání pedagogů a podporu ze strany vedení jednotlivých institucí.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2018

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Teoretické reflexe hudební výchovy

  • ISSN

    1803-1331

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    1

  • Issue of the periodical within the volume

    14

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

    9-14

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database