Music Education as an Integral Part of Future Pre-schoolTeachers Training
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F18%3A00106404" target="_blank" >RIV/00216224:14410/18:00106404 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://www.ped.muni.cz/wmus/studium/doktor/teoreticke_reflexe_hv_14_1/certkova.pdf" target="_blank" >http://www.ped.muni.cz/wmus/studium/doktor/teoreticke_reflexe_hv_14_1/certkova.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Hudební výchova jako součást vzdělání budoucích pedagogů mateřských škol
Original language description
Článek rekapituluje a hodnotí obecný souhrn výsledků výzkumného šetření, které proběhlo na jaře roku 2018. Studie byla zaměřená na pedagogy předškolního vzdělávání, kteří zmíněný obor studovali a nyní využívají získané dovednosti a vědomosti v praxi v mateřských školách. Výsledné informace jsou shrnuty ve třech hlavních oblastech. První část se zabývá vzděláním pedagogů. Druhá oblast mapuje využití získaných vědomostí a dovedností při pedagogické praxi v mateřské škole a komparuje maximální hudební vzdělání dosažené mimo daný obor u respondentů. Třetí část nabízí pohled na aplikování hudebních činností v mateřské škole, na další hudební vzdělávání pedagogů a podporu ze strany vedení jednotlivých institucí.
Czech name
Hudební výchova jako součást vzdělání budoucích pedagogů mateřských škol
Czech description
Článek rekapituluje a hodnotí obecný souhrn výsledků výzkumného šetření, které proběhlo na jaře roku 2018. Studie byla zaměřená na pedagogy předškolního vzdělávání, kteří zmíněný obor studovali a nyní využívají získané dovednosti a vědomosti v praxi v mateřských školách. Výsledné informace jsou shrnuty ve třech hlavních oblastech. První část se zabývá vzděláním pedagogů. Druhá oblast mapuje využití získaných vědomostí a dovedností při pedagogické praxi v mateřské škole a komparuje maximální hudební vzdělání dosažené mimo daný obor u respondentů. Třetí část nabízí pohled na aplikování hudebních činností v mateřské škole, na další hudební vzdělávání pedagogů a podporu ze strany vedení jednotlivých institucí.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2018
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Teoretické reflexe hudební výchovy
ISSN
1803-1331
e-ISSN
—
Volume of the periodical
1
Issue of the periodical within the volume
14
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
6
Pages from-to
9-14
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—