An Using a target marketing in a practice
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F01%3A00004681" target="_blank" >RIV/00216224:14560/01:00004681 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Využití cíleného marketingu v praxi
Original language description
Článek se zabývá cíleným marketingem a problematikou segmentace trhu. Celá problematika je nejprve nastíněna v teoretické rovině a následně jsou uvedeny výsledky dvou výzkumů, které byly zaměřeny jednak na využití cíleného marketingu v praxi českých firem a jednak na nabídku českých marketingových firem, s důrazem na jejich zkušenosti se zaváděním segmentace trhu a cílením produkce klientů.
Czech name
Využití cíleného marketingu v praxi
Czech description
—
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA402%2F00%2F0368" target="_blank" >GA402/00/0368: Multi-factor analysis of company successfulness</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2001
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Implementácia marketingových teórií a prístupov v podnikovej praxi Slovenskej republiky
ISBN
80-225-1447-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
10
Pages from-to
76
Publisher name
EU Bratislava, Podnikohospodárska fakulta Košice
Place of publication
Bratislava
Event location
Bratislava
Event date
Jan 1, 2001
Type of event by nationality
WRD - Celosvětová akce
UT code for WoS article
—