Theory ? practice relationship in teacher professional education
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25210%2F05%3A00006746" target="_blank" >RIV/00216275:25210/05:00006746 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Vztah teorie a praxe v profesní přípravě učitele
Original language description
Vztah teorie a praxe v profesní přípravě učitele představuje komplexní a multidimenzionální problém. Z celé šíře problematiky je v příspěvku pozornost věnována následujícím okruhům otázek: po uvedení poznámek k vymezení klíčových pojmů je jádrem sdělenídiskuse o současném pojetí profesního vědění učitele a procesů profesního učení, směřující k formulaci závěrů pro profesní přípravu učitele.
Czech name
Vztah teorie a praxe v profesní přípravě učitele
Czech description
Vztah teorie a praxe v profesní přípravě učitele představuje komplexní a multidimenzionální problém. Z celé šíře problematiky je v příspěvku pozornost věnována následujícím okruhům otázek: po uvedení poznámek k vymezení klíčových pojmů je jádrem sdělenídiskuse o současném pojetí profesního vědění učitele a procesů profesního učení, směřující k formulaci závěrů pro profesní přípravu učitele.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2005
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Proměny pedagogiky. Mezinárodní vědecká konference ČPdS
ISBN
80-7290-226-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
8
Pages from-to
300-307
Publisher name
Univerzita Karlova
Place of publication
Praha
Event location
Praha
Event date
Feb 3, 2005
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—