All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Customer Value as the Concept Applicable in a Quality Management Systems under the Current Market Conditions

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F06%3A00004308" target="_blank" >RIV/00216275:25310/06:00004308 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Hodnota zákazníka jako koncept využitelný v systémech managementu kvality v současných tržních podmínkách

  • Original language description

    Po vstupu českých podnikatelských subjektů na evropské a světové trhy se zvýšily jak jejich šance na uplatnění, tak ohrožení vyplývající z globální konkurence. Udržet se na těchto trzích a zajistit trvalou prosperitu však vyžaduje implementaci moderníchpřístupů k managementu podniku a tedy i managementu kvality. Jedním z nich je koncepce hodnoty zákazníka, jako princip, který je třeba promítnout do všech podnikových procesů. Základní myšlenka tohoto přístupu je zřejmá. Hodnota pro zákazníka musí být vrovnováze s hodnotou zákazníka pro firmu. Znamená to přistupovat k obsluze individuálních zákazníků nejen s ohledem na jimi vnímanou hodnotu, ale i s ohledem na jejich hodnotu pro firmu. Praktické využití těchto myšlenek je však obtížné, už jenom proto,že je problematické tuto hodnotu přesně kvantifikovat. Pro zlepšení použitelnosti je především nezbytné správně hodnotu zákazníka vymezit a specifikovat lépe faktory, které ji ovlivňují. Příspěvek diskutuje možné pohledy na hodnotu zákazn

  • Czech name

    Hodnota zákazníka jako koncept využitelný v systémech managementu kvality v současných tržních podmínkách

  • Czech description

    Po vstupu českých podnikatelských subjektů na evropské a světové trhy se zvýšily jak jejich šance na uplatnění, tak ohrožení vyplývající z globální konkurence. Udržet se na těchto trzích a zajistit trvalou prosperitu však vyžaduje implementaci moderníchpřístupů k managementu podniku a tedy i managementu kvality. Jedním z nich je koncepce hodnoty zákazníka, jako princip, který je třeba promítnout do všech podnikových procesů. Základní myšlenka tohoto přístupu je zřejmá. Hodnota pro zákazníka musí být vrovnováze s hodnotou zákazníka pro firmu. Znamená to přistupovat k obsluze individuálních zákazníků nejen s ohledem na jimi vnímanou hodnotu, ale i s ohledem na jejich hodnotu pro firmu. Praktické využití těchto myšlenek je však obtížné, už jenom proto,že je problematické tuto hodnotu přesně kvantifikovat. Pro zlepšení použitelnosti je především nezbytné správně hodnotu zákazníka vymezit a specifikovat lépe faktory, které ji ovlivňují. Příspěvek diskutuje možné pohledy na hodnotu zákazn

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Increase of Company Performance Efficiency Through Differentiated CRM on a Basis of Customer Actual and Potential Value to a Company</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2006

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Obchod, jakost a finance v podnicích - determinanty konkurenceschopnosti IV

  • ISBN

    80-213-1436-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    5

  • Pages from-to

    20-24

  • Publisher name

    Česká zemědělská univerzita v Praze

  • Place of publication

    Praha

  • Event location

    Praha

  • Event date

    Apr 6, 2006

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article