The Enforcement of CRM Strategy in Industry Companies in the Czech Republic.
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F06%3A00004333" target="_blank" >RIV/00216275:25310/06:00004333 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
angličtina
Original language name
The Enforcement of CRM Strategy in Industry Companies in the Czech Republic.
Original language description
This paper deals with substance of CRM strategies - mass personalization strategy, mass customization strategy, and differentiated customization CRM strategy differentiated according to customer value to a company. Then we show results of marketing research focused on the level of CRM strategy enforcement in Czech industrial companies conducted in spring 2006.
Czech name
Uplatnění strategie diferencovaného CRM v průmyslových podnicích v České republice.
Czech description
Článek se zabývá postatou strategie diferencovaného CRM - masové personalizace, masové kastomizace a diferencované kastomizace podle přínosu zákazníků pro podnik a prezentuje výsledky výzkumu současného stavu uplatnění CRM strategie v průmyslových podnicích v České republice. Tento výzkum byl realizován ve vybraných podnicích na jaře 2006.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Increase of Company Performance Efficiency Through Differentiated CRM on a Basis of Customer Actual and Potential Value to a Company</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2006
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Proceedings of the International Scientific Conference "Business Development Possibilities in the New European Area", Part I
ISBN
9986-19-938-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
6
Pages from-to
283-288
Publisher name
Vilnius University
Place of publication
Vilnius
Event location
Vilnius
Event date
Sep 21, 2006
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—