How to use principles of Quick Respons in Customer Value Delivering?
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F08%3A00007714" target="_blank" >RIV/00216275:25310/08:00007714 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Jak využít princip metody Quick Response při poskytování hodnoty pro zákazníka?
Original language description
Úspěšné jsou firmy, které při poskytování hodnoty pro zákazníka uplatňují strategie založené na spojenectví s následujícími a/nebo předcházejícími články dodavatelsko-odběratelského řetězce. Integrované řízení činností, které jsou kritické z hlediska poskytování hodnoty koncovým uživatelům by mělo probíhat takovým způsobem, aby docházelo ke zvyšování hodnoty nejen pro zákazníka, ale také hodnoty pro podnik. Pro dosažení tohoto základního cíle je možno vybudovat systém spolupráce v dodavatelsko-odběratelském řetězci na bázi metody Quick Response (QR).
Czech name
Jak využít princip metody Quick Response při poskytování hodnoty pro zákazníka?
Czech description
Úspěšné jsou firmy, které při poskytování hodnoty pro zákazníka uplatňují strategie založené na spojenectví s následujícími a/nebo předcházejícími články dodavatelsko-odběratelského řetězce. Integrované řízení činností, které jsou kritické z hlediska poskytování hodnoty koncovým uživatelům by mělo probíhat takovým způsobem, aby docházelo ke zvyšování hodnoty nejen pro zákazníka, ale také hodnoty pro podnik. Pro dosažení tohoto základního cíle je možno vybudovat systém spolupráce v dodavatelsko-odběratelském řetězci na bázi metody Quick Response (QR).
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Increase of Company Performance Efficiency Through Differentiated CRM on a Basis of Customer Actual and Potential Value to a Company</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2008
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Marketing & Komunikace
ISSN
1211-5622
e-ISSN
—
Volume of the periodical
XVIII
Issue of the periodical within the volume
3
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
3
Pages from-to
—
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—