All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Dynamic Concept of Value-Based Mangement as Base for Relationship Marketing Development

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F08%3A00007732" target="_blank" >RIV/00216275:25310/08:00007732 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Dynamické pojetí hodnotového managementu jako základ rozvoje vztahového marketingu

  • Original language description

    Příspěvek se zabývá podstatou, fázemi a významem dynamického pojetí hodnotového managementu při rozvoji vztahového marketingu diferencovaného podle potřeb a požadavků zákazníků, ale i podle celoživotní hodnoty zákazníků pro podnik. Znamená to kreativně zvládnout a v podniku rozvinout tyto dovednosti: 1. Permanentní odhalování očekávaných a latentních potřeb zákazníků. 2. Koncipování nabídky přinášející jedinečnou hodnotu zákazníkům a její sdílení uvnitř podniku 3. Vytvoření hodnoty pro zákazníka, kteráje smysluplná a pro zákazníky zřetelná. 4. Zhodnocení, jak postupovat při dodávání pravdivé hodnoty pro zákazníky. 5. Zlepšování hodnoty pro zákazníky, aby se k podniku zákazníci vraceli a posilovali s ním vztahy.

  • Czech name

    Dynamické pojetí hodnotového managementu jako základ rozvoje vztahového marketingu

  • Czech description

    Příspěvek se zabývá podstatou, fázemi a významem dynamického pojetí hodnotového managementu při rozvoji vztahového marketingu diferencovaného podle potřeb a požadavků zákazníků, ale i podle celoživotní hodnoty zákazníků pro podnik. Znamená to kreativně zvládnout a v podniku rozvinout tyto dovednosti: 1. Permanentní odhalování očekávaných a latentních potřeb zákazníků. 2. Koncipování nabídky přinášející jedinečnou hodnotu zákazníkům a její sdílení uvnitř podniku 3. Vytvoření hodnoty pro zákazníka, kteráje smysluplná a pro zákazníky zřetelná. 4. Zhodnocení, jak postupovat při dodávání pravdivé hodnoty pro zákazníky. 5. Zlepšování hodnoty pro zákazníky, aby se k podniku zákazníci vraceli a posilovali s ním vztahy.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Increase of Company Performance Efficiency Through Differentiated CRM on a Basis of Customer Actual and Potential Value to a Company</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2008

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Obchod, jakost a finance v podnicích - determinanty konkurenceschopnosti VI

  • ISBN

    978-80-213-1774-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    5

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Česká zemědělská univerzita v Praze

  • Place of publication

    Praha

  • Event location

    Praha

  • Event date

    Apr 17, 2008

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article