Dynamic Concept of Value-Based Mangement as Base for Relationship Marketing Development
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F08%3A00007732" target="_blank" >RIV/00216275:25310/08:00007732 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Dynamické pojetí hodnotového managementu jako základ rozvoje vztahového marketingu
Original language description
Příspěvek se zabývá podstatou, fázemi a významem dynamického pojetí hodnotového managementu při rozvoji vztahového marketingu diferencovaného podle potřeb a požadavků zákazníků, ale i podle celoživotní hodnoty zákazníků pro podnik. Znamená to kreativně zvládnout a v podniku rozvinout tyto dovednosti: 1. Permanentní odhalování očekávaných a latentních potřeb zákazníků. 2. Koncipování nabídky přinášející jedinečnou hodnotu zákazníkům a její sdílení uvnitř podniku 3. Vytvoření hodnoty pro zákazníka, kteráje smysluplná a pro zákazníky zřetelná. 4. Zhodnocení, jak postupovat při dodávání pravdivé hodnoty pro zákazníky. 5. Zlepšování hodnoty pro zákazníky, aby se k podniku zákazníci vraceli a posilovali s ním vztahy.
Czech name
Dynamické pojetí hodnotového managementu jako základ rozvoje vztahového marketingu
Czech description
Příspěvek se zabývá podstatou, fázemi a významem dynamického pojetí hodnotového managementu při rozvoji vztahového marketingu diferencovaného podle potřeb a požadavků zákazníků, ale i podle celoživotní hodnoty zákazníků pro podnik. Znamená to kreativně zvládnout a v podniku rozvinout tyto dovednosti: 1. Permanentní odhalování očekávaných a latentních potřeb zákazníků. 2. Koncipování nabídky přinášející jedinečnou hodnotu zákazníkům a její sdílení uvnitř podniku 3. Vytvoření hodnoty pro zákazníka, kteráje smysluplná a pro zákazníky zřetelná. 4. Zhodnocení, jak postupovat při dodávání pravdivé hodnoty pro zákazníky. 5. Zlepšování hodnoty pro zákazníky, aby se k podniku zákazníci vraceli a posilovali s ním vztahy.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Increase of Company Performance Efficiency Through Differentiated CRM on a Basis of Customer Actual and Potential Value to a Company</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2008
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Obchod, jakost a finance v podnicích - determinanty konkurenceschopnosti VI
ISBN
978-80-213-1774-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
5
Pages from-to
—
Publisher name
Česká zemědělská univerzita v Praze
Place of publication
Praha
Event location
Praha
Event date
Apr 17, 2008
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—