Customer relationship management - Model of implementation and measurement model
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F08%3A00008024" target="_blank" >RIV/00216275:25310/08:00008024 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Řízení vztahů se zákazníky - implementační model a model měření úrovně
Original language description
In my report I deal with customer relationship management in the profit sector that´s why I focus on the fundamental principles of CRM and I refer to the fruitfulness of implementation solving the consumer relationship and fruitfulness of measurement model of CRM.
Czech name
Řízení vztahů se zákazníky - implementační model a model měření úrovně
Czech description
In my report I deal with customer relationship management in the profit sector that´s why I focus on the fundamental principles of CRM and I refer to the fruitfulness of implementation solving the consumer relationship and fruitfulness of measurement model of CRM.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2008
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Inovácie marketingových a obchodných činností
ISBN
978-80-225-2599-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
—
Publisher name
Ekonomická univerzita v Bratislave, Vydavatelsťvo EKONÓM
Place of publication
Bratislava
Event location
Bratislava, SK
Event date
Apr 21, 2008
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—