CRM - Customer Relationship Management in the Terms of the Firm
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25410%2F07%3A00005659" target="_blank" >RIV/00216275:25410/07:00005659 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
CRM - řízení vztahů se zákazníky v marketingovém pojetí firmy
Original language description
Ve svém příspěvku se zaobírám CRM (Customer Relationship Management), tj. řízením vztahů se zákazníky v marketingovém pojetí firmy, s důrazem na konkurenceschopnost podniku. Zaměřuji se na základní principy řízení vztahů se zákazníky a v neposlední řadě,na konci příspěvku, se zaměřuji na problémy, jež řeší implementace CRM.
Czech name
CRM - řízení vztahů se zákazníky v marketingovém pojetí firmy
Czech description
Ve svém příspěvku se zaobírám CRM (Customer Relationship Management), tj. řízením vztahů se zákazníky v marketingovém pojetí firmy, s důrazem na konkurenceschopnost podniku. Zaměřuji se na základní principy řízení vztahů se zákazníky a v neposlední řadě,na konci příspěvku, se zaměřuji na problémy, jež řeší implementace CRM.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník příspěvků z vědecké konference Hradecké ekonomické dny 2007
ISBN
978-80-7041-824-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
5
Pages from-to
326-330
Publisher name
Gaudeamus
Place of publication
Hradec Králové
Event location
Hradec Králové, ČR
Event date
Feb 8, 2007
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—