All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Customer Relationship management - market´s factor of success

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25410%2F05%3A00003605" target="_blank" >RIV/00216275:25410/05:00003605 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Řízení vztahů se zákazníky ? důležitý faktor úspěchu na trhu

  • Original language description

    Ve svém příspěvku se budu zaobírat problematikou řízení vztahů se zákazníky. Nejprve vysvětlím podstatu marketingu zaměřeného na uspokojování potřeb zákazníků s rozčleněním na dílčí úrovně. Následně charakterizuji hodnotu pro zákazníka s logickou návaznosti: a) na dvě základní omezení pro výrobce, producenta pří maximalizaci hodnoty pro zákazníka; b) a na dva základní požadavky výrobce při maximalizaci hodnoty pro zákazníka. Poté se zaměřím na vztahy se zákazníky již na celopodnikové úrovní. Vysvětlím důležitost této problematiky v rámci zvyšování hodnoty nejen pro zákazníka. Zaměřím se na základní zásady řízení vztahů se zákazníky a v závěru poukáži na úspěšnost implementace řešení správy vztahů se zákazníky.

  • Czech name

    Řízení vztahů se zákazníky ? důležitý faktor úspěchu na trhu

  • Czech description

    Ve svém příspěvku se budu zaobírat problematikou řízení vztahů se zákazníky. Nejprve vysvětlím podstatu marketingu zaměřeného na uspokojování potřeb zákazníků s rozčleněním na dílčí úrovně. Následně charakterizuji hodnotu pro zákazníka s logickou návaznosti: a) na dvě základní omezení pro výrobce, producenta pří maximalizaci hodnoty pro zákazníka; b) a na dva základní požadavky výrobce při maximalizaci hodnoty pro zákazníka. Poté se zaměřím na vztahy se zákazníky již na celopodnikové úrovní. Vysvětlím důležitost této problematiky v rámci zvyšování hodnoty nejen pro zákazníka. Zaměřím se na základní zásady řízení vztahů se zákazníky a v závěru poukáži na úspěšnost implementace řešení správy vztahů se zákazníky.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2005

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    International Scientific Conference

  • ISBN

    80-214-2953-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

    1-8

  • Publisher name

    Vysoké učení technické v Brně

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Brno

  • Event date

    Jan 29, 2005

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article