Customer Relationship management - market´s factor of success
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25410%2F05%3A00003605" target="_blank" >RIV/00216275:25410/05:00003605 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Řízení vztahů se zákazníky ? důležitý faktor úspěchu na trhu
Original language description
Ve svém příspěvku se budu zaobírat problematikou řízení vztahů se zákazníky. Nejprve vysvětlím podstatu marketingu zaměřeného na uspokojování potřeb zákazníků s rozčleněním na dílčí úrovně. Následně charakterizuji hodnotu pro zákazníka s logickou návaznosti: a) na dvě základní omezení pro výrobce, producenta pří maximalizaci hodnoty pro zákazníka; b) a na dva základní požadavky výrobce při maximalizaci hodnoty pro zákazníka. Poté se zaměřím na vztahy se zákazníky již na celopodnikové úrovní. Vysvětlím důležitost této problematiky v rámci zvyšování hodnoty nejen pro zákazníka. Zaměřím se na základní zásady řízení vztahů se zákazníky a v závěru poukáži na úspěšnost implementace řešení správy vztahů se zákazníky.
Czech name
Řízení vztahů se zákazníky ? důležitý faktor úspěchu na trhu
Czech description
Ve svém příspěvku se budu zaobírat problematikou řízení vztahů se zákazníky. Nejprve vysvětlím podstatu marketingu zaměřeného na uspokojování potřeb zákazníků s rozčleněním na dílčí úrovně. Následně charakterizuji hodnotu pro zákazníka s logickou návaznosti: a) na dvě základní omezení pro výrobce, producenta pří maximalizaci hodnoty pro zákazníka; b) a na dva základní požadavky výrobce při maximalizaci hodnoty pro zákazníka. Poté se zaměřím na vztahy se zákazníky již na celopodnikové úrovní. Vysvětlím důležitost této problematiky v rámci zvyšování hodnoty nejen pro zákazníka. Zaměřím se na základní zásady řízení vztahů se zákazníky a v závěru poukáži na úspěšnost implementace řešení správy vztahů se zákazníky.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2005
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
International Scientific Conference
ISBN
80-214-2953-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
8
Pages from-to
1-8
Publisher name
Vysoké učení technické v Brně
Place of publication
Brno
Event location
Brno
Event date
Jan 29, 2005
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—