CRM and the Fundamental Principles of Customer Relationship Management for Competitive of the Firm
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25410%2F07%3A00005425" target="_blank" >RIV/00216275:25410/07:00005425 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Metoda CRM a její význam na konkurenceschopnost podniku
Original language description
Ve svém příspěvku se zaobírám problematikou řízení vztahů se zákazníky v ziskovém sektoru. Zaměřuji se na základní zásady řízení vztahů se zákazníky a poukazuji na úspěšnost implementace řešení správy vztahů se zákazníky.
Czech name
Metoda CRM a její význam na konkurenceschopnost podniku
Czech description
Ve svém příspěvku se zaobírám problematikou řízení vztahů se zákazníky v ziskovém sektoru. Zaměřuji se na základní zásady řízení vztahů se zákazníky a poukazuji na úspěšnost implementace řešení správy vztahů se zákazníky.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Academic International conference: Increasing Competitiveness of Regional, National and International Markets Development - New Challeges
ISBN
978-80-248-1458-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
8
Pages from-to
1-8
Publisher name
Vysoká škola báňská-Technická univerzita Ostrava
Place of publication
Ostrava
Event location
Ostrava, ČR
Event date
Sep 4, 2007
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—