Specific of marketing in e-commerce
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25410%2F13%3A39900882" target="_blank" >RIV/00216275:25410/13:39900882 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Specifika marketingu v elektronickém obchodování
Original language description
Marketing se v dnešním obchodním světě stává stále důležitějším. Marketing ve všech oblastech podnikatelské činnosti nese společné znaky a pravidla chování. V některých oblastech marketing využívá specifické nástroje chování. Proto v některých oblastechmusí obchodníci vybrat jiný přístup. Hlavním cíle příspěvku je zhodnotit explicitní přístup k uvedení na trh v oblasti e-commerce a definovat hlavní nástroje, které jsou specifické pro zkoumané oblasti. Ke splnění cílů byla provedena analýza dostupné literatury související s elektronickým obchodem. Dále byly uplatněny metody komparace, syntézy, abstrakce a konkretizace výzkumu.
Czech name
Specifika marketingu v elektronickém obchodování
Czech description
Marketing se v dnešním obchodním světě stává stále důležitějším. Marketing ve všech oblastech podnikatelské činnosti nese společné znaky a pravidla chování. V některých oblastech marketing využívá specifické nástroje chování. Proto v některých oblastechmusí obchodníci vybrat jiný přístup. Hlavním cíle příspěvku je zhodnotit explicitní přístup k uvedení na trh v oblasti e-commerce a definovat hlavní nástroje, které jsou specifické pro zkoumané oblasti. Ke splnění cílů byla provedena analýza dostupné literatury související s elektronickým obchodem. Dále byly uplatněny metody komparace, syntézy, abstrakce a konkretizace výzkumu.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Mezinárodní vědecká konference Hradecké ekonomické dny 2013 : Sborník recenzovaných příspěvků. Díl II
ISBN
978-80-7435-250-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
245-251
Publisher name
Gaudeamus
Place of publication
Hradec Králové
Event location
Hradec Králové
Event date
Feb 19, 2013
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
000349058400036