All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Specific of marketing in e-commerce

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25410%2F13%3A39900882" target="_blank" >RIV/00216275:25410/13:39900882 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Specifika marketingu v elektronickém obchodování

  • Original language description

    Marketing se v dnešním obchodním světě stává stále důležitějším. Marketing ve všech oblastech podnikatelské činnosti nese společné znaky a pravidla chování. V některých oblastech marketing využívá specifické nástroje chování. Proto v některých oblastechmusí obchodníci vybrat jiný přístup. Hlavním cíle příspěvku je zhodnotit explicitní přístup k uvedení na trh v oblasti e-commerce a definovat hlavní nástroje, které jsou specifické pro zkoumané oblasti. Ke splnění cílů byla provedena analýza dostupné literatury související s elektronickým obchodem. Dále byly uplatněny metody komparace, syntézy, abstrakce a konkretizace výzkumu.

  • Czech name

    Specifika marketingu v elektronickém obchodování

  • Czech description

    Marketing se v dnešním obchodním světě stává stále důležitějším. Marketing ve všech oblastech podnikatelské činnosti nese společné znaky a pravidla chování. V některých oblastech marketing využívá specifické nástroje chování. Proto v některých oblastechmusí obchodníci vybrat jiný přístup. Hlavním cíle příspěvku je zhodnotit explicitní přístup k uvedení na trh v oblasti e-commerce a definovat hlavní nástroje, které jsou specifické pro zkoumané oblasti. Ke splnění cílů byla provedena analýza dostupné literatury související s elektronickým obchodem. Dále byly uplatněny metody komparace, syntézy, abstrakce a konkretizace výzkumu.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Mezinárodní vědecká konference Hradecké ekonomické dny 2013 : Sborník recenzovaných příspěvků. Díl II

  • ISBN

    978-80-7435-250-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

    245-251

  • Publisher name

    Gaudeamus

  • Place of publication

    Hradec Králové

  • Event location

    Hradec Králové

  • Event date

    Feb 19, 2013

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article

    000349058400036