All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Characterize position of marketing in High-tech firms

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F07%3APU72708" target="_blank" >RIV/00216305:26510/07:PU72708 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    POSTAVENÍ MARKETINGU V HIGH-TECH FIRMÁCH POSTAVENÍ MARKETINGU V HIGH-TECH FIRMÁCH POSTAVENÍ MARKETINGU V HIGH-TECH FIRMÁCH

  • Original language description

    Příspěvek se zabývá vymezením pozice marketingu v High-Tech firmách. V úvodu zdůvodňuje význam nasměrování pozornosti k této oblasti, charakterizuje současnou situaci a záměry EU a ČR související z oblasti rozvoje High-Tech firem. Dále se zabývá vymezením High-Tech firem a identifikováním základních faktorů, dle kterých lze High-Tech firmy vymezit. Tento článek je připraven v rámci výzkumu Grantové agentury ČR (GA 402/07/1493) "Výzkum implementace marketingové orientace v Hi-Tech firmách"

  • Czech name

    POSTAVENÍ MARKETINGU V HIGH-TECH FIRMÁCH POSTAVENÍ MARKETINGU V HIGH-TECH FIRMÁCH POSTAVENÍ MARKETINGU V HIGH-TECH FIRMÁCH

  • Czech description

    Příspěvek se zabývá vymezením pozice marketingu v High-Tech firmách. V úvodu zdůvodňuje význam nasměrování pozornosti k této oblasti, charakterizuje současnou situaci a záměry EU a ČR související z oblasti rozvoje High-Tech firem. Dále se zabývá vymezením High-Tech firem a identifikováním základních faktorů, dle kterých lze High-Tech firmy vymezit. Tento článek je připraven v rámci výzkumu Grantové agentury ČR (GA 402/07/1493) "Výzkum implementace marketingové orientace v Hi-Tech firmách"

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GA402%2F07%2F1493" target="_blank" >GA402/07/1493: Research on implementation of market orientation in Hi-Tech Firms</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2007

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Management, Economics and Business Development in the new European Conditions

  • ISBN

    978-80-7204-532-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    9

  • Pages from-to

    94-102

  • Publisher name

    CERM, s.ro.o

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Brno Hotel Atlantis

  • Event date

    May 25, 2007

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article