All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Creative strategy in Czech TV commercials

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F08%3APU78971" target="_blank" >RIV/00216305:26510/08:PU78971 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Kreativní strategie v české televizní reklamě

  • Original language description

    Národní kulturní odlišnosti hrají významnou roli v marketingové komunikaci. Autoři příspvěku předkládají informace o výsledku obsahové analýzy 400 českých televizních reklam a srovnávají výsledky tohoto výzkumu s podobnými výzkumy uskutečněnými v zahraničí v oblasti reklamních apelů, informačního obsahu, strategii sdělení a formátu reklamy. Výzkumem bylo prokázány odlišnosti oproti zahraničním televizním reklamám v jednotlivých částech reklamní kreativní strategie vyplývající mimo jiné i s kulturních odlišností.

  • Czech name

    Kreativní strategie v české televizní reklamě

  • Czech description

    Národní kulturní odlišnosti hrají významnou roli v marketingové komunikaci. Autoři příspvěku předkládají informace o výsledku obsahové analýzy 400 českých televizních reklam a srovnávají výsledky tohoto výzkumu s podobnými výzkumy uskutečněnými v zahraničí v oblasti reklamních apelů, informačního obsahu, strategii sdělení a formátu reklamy. Výzkumem bylo prokázány odlišnosti oproti zahraničním televizním reklamám v jednotlivých částech reklamní kreativní strategie vyplývající mimo jiné i s kulturních odlišností.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GA402%2F06%2F0509" target="_blank" >GA402/06/0509: Cultural aspects of Czech and European Advertising</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2008

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Marketing a komunikace

  • ISSN

    1211-5622

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    XVIII

  • Issue of the periodical within the volume

    4

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    3

  • Pages from-to

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database