Creative strategy in Czech TV commercials
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F08%3APU78971" target="_blank" >RIV/00216305:26510/08:PU78971 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Kreativní strategie v české televizní reklamě
Original language description
Národní kulturní odlišnosti hrají významnou roli v marketingové komunikaci. Autoři příspvěku předkládají informace o výsledku obsahové analýzy 400 českých televizních reklam a srovnávají výsledky tohoto výzkumu s podobnými výzkumy uskutečněnými v zahraničí v oblasti reklamních apelů, informačního obsahu, strategii sdělení a formátu reklamy. Výzkumem bylo prokázány odlišnosti oproti zahraničním televizním reklamám v jednotlivých částech reklamní kreativní strategie vyplývající mimo jiné i s kulturních odlišností.
Czech name
Kreativní strategie v české televizní reklamě
Czech description
Národní kulturní odlišnosti hrají významnou roli v marketingové komunikaci. Autoři příspvěku předkládají informace o výsledku obsahové analýzy 400 českých televizních reklam a srovnávají výsledky tohoto výzkumu s podobnými výzkumy uskutečněnými v zahraničí v oblasti reklamních apelů, informačního obsahu, strategii sdělení a formátu reklamy. Výzkumem bylo prokázány odlišnosti oproti zahraničním televizním reklamám v jednotlivých částech reklamní kreativní strategie vyplývající mimo jiné i s kulturních odlišností.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA402%2F06%2F0509" target="_blank" >GA402/06/0509: Cultural aspects of Czech and European Advertising</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2008
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Marketing a komunikace
ISSN
1211-5622
e-ISSN
—
Volume of the periodical
XVIII
Issue of the periodical within the volume
4
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
3
Pages from-to
—
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—