Czech advertising style - myth or reality?
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F06%3A63504283" target="_blank" >RIV/70883521:28130/06:63504283 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Český reklamní styl - mýtus nebo realita?
Original language description
Studie se zabývá kulturními aspekty mezinárodní reklamy se zaměřením na kreativní část reklamní strategie. K popsání vlivu kulturních vlivů na formát, strategii sdělení, apel, informační obsah a provedení jsou využity kulturní dimenze dle Hostedeho.
Czech name
Český reklamní styl - mýtus nebo realita?
Czech description
Studie se zabývá kulturními aspekty mezinárodní reklamy se zaměřením na kreativní část reklamní strategie. K popsání vlivu kulturních vlivů na formát, strategii sdělení, apel, informační obsah a provedení jsou využity kulturní dimenze dle Hostedeho.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AJ - Literature, mass media, audio-visual activities
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA402%2F06%2F0509" target="_blank" >GA402/06/0509: Cultural aspects of Czech and European Advertising</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2006
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Nové trendy - nové nápady 2006
ISBN
80-239-8268-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
8
Pages from-to
219-227
Publisher name
SVŠE Znojmo
Place of publication
Znojmo
Event location
—
Event date
—
Type of event by nationality
—
UT code for WoS article
—