All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Stakeholder Relationship Management in Contect of Contemporary Marketing Concepts

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F08%3APU79513" target="_blank" >RIV/00216305:26510/08:PU79513 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Řízení vztahů se stakeholdy na průmyslových trzích v kontextu současných marketingových koncepcí

  • Original language description

    Habilitační práce řeší problematiku koordinace a vzájemného propojení marketingových a obchodních činností podniku prostřednictvím nástrojů řízení vztahů se stakeholdry. V úvodu teoretické části se autorka zaměřuje na vymezení a stručnou charakteristikuoblasti služeb vztahujících se k průmyslovým trhům, které spolu s rozvojem obchodní politiky na jednotném vnitřním trhu představují do budoucna pro průmyslové podniky růstový potenciál. Poznávací proces je zaměřený na zmapování klíčových principů v současných marketingových koncepcích, jež by podpořily oblast rozvoje strategického marketingového řízení v podnicích na průmyslovém trhu. V teoretické části dospívá autorka k názoru, že orientace na trh, vytváření a budování dlouhodobých vztahů a fungujícíchsítí vztahů s klíčovými stakeholdry při respektování vybraných klíčových principů současných marketingových koncepcí je potenciálem pro zvyšován

  • Czech name

    Řízení vztahů se stakeholdy na průmyslových trzích v kontextu současných marketingových koncepcí

  • Czech description

    Habilitační práce řeší problematiku koordinace a vzájemného propojení marketingových a obchodních činností podniku prostřednictvím nástrojů řízení vztahů se stakeholdry. V úvodu teoretické části se autorka zaměřuje na vymezení a stručnou charakteristikuoblasti služeb vztahujících se k průmyslovým trhům, které spolu s rozvojem obchodní politiky na jednotném vnitřním trhu představují do budoucna pro průmyslové podniky růstový potenciál. Poznávací proces je zaměřený na zmapování klíčových principů v současných marketingových koncepcích, jež by podpořily oblast rozvoje strategického marketingového řízení v podnicích na průmyslovém trhu. V teoretické části dospívá autorka k názoru, že orientace na trh, vytváření a budování dlouhodobých vztahů a fungujícíchsítí vztahů s klíčovými stakeholdry při respektování vybraných klíčových principů současných marketingových koncepcí je potenciálem pro zvyšován

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2008

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů