Trends in digital marketing and competitiveness of Internet advertising in the Czech Republic
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F16%3APU119913" target="_blank" >RIV/00216305:26510/16:PU119913 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://www.sets.cz" target="_blank" >http://www.sets.cz</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Trendy digitálního marketingu a konkurenceschopnost internetové reklamy v České republice
Original language description
Příspěvek prezentuje nové trendy v internetové reklamě a zároveň v celé šíři digitálního marketingu, jenž se během posledních let změnily z důvodu rozdílných zvyků spotřebitelů i vlivem moderních technologií. Cílem článku je vysvětlit nové podoby internetové reklamy a také nabídnout prognózu pro následující roky. Internetová reklama je zde také porovnána s tradičními formami reklama a poukazuje na chování spotřebitelů vzhledem k věku (generace X, Y a Z). Konkurenceschopnost internetové reklamy přibližuje výhody, které podniky mohou využít pro budování svého businessu na základě moderních a požadovaných trendů. Citační analýza je založena na sekundárním a primárním výzkumu aktuálních vědeckých článků publikovaných v hlavních marketingových a business žurnálech, mediálních agenturách a marketingových konferencích, jenž také přináší nové přístupy marketérům a podnikatelům.
Czech name
Trendy digitálního marketingu a konkurenceschopnost internetové reklamy v České republice
Czech description
Příspěvek prezentuje nové trendy v internetové reklamě a zároveň v celé šíři digitálního marketingu, jenž se během posledních let změnily z důvodu rozdílných zvyků spotřebitelů i vlivem moderních technologií. Cílem článku je vysvětlit nové podoby internetové reklamy a také nabídnout prognózu pro následující roky. Internetová reklama je zde také porovnána s tradičními formami reklama a poukazuje na chování spotřebitelů vzhledem k věku (generace X, Y a Z). Konkurenceschopnost internetové reklamy přibližuje výhody, které podniky mohou využít pro budování svého businessu na základě moderních a požadovaných trendů. Citační analýza je založena na sekundárním a primárním výzkumu aktuálních vědeckých článků publikovaných v hlavních marketingových a business žurnálech, mediálních agenturách a marketingových konferencích, jenž také přináší nové přístupy marketérům a podnikatelům.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2016
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Scientia&Societas
ISSN
1801-7118
e-ISSN
—
Volume of the periodical
XII
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
16
Pages from-to
152-167
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—