All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Benefits of smart services for SMEs

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F23%3APU148574" target="_blank" >RIV/00216305:26510/23:PU148574 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://www.mmspektrum.com/clanek/prinosy-smart-sluzeb-pro-male-a-stredni-podniky" target="_blank" >https://www.mmspektrum.com/clanek/prinosy-smart-sluzeb-pro-male-a-stredni-podniky</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Přínosy smart služeb pro malé a střední podniky

  • Original language description

    Článek je zaměřen na přínosy smart služeb pro malé a střední podniky. - Nejdříve je nutné služby DS a DSST správně popsat, včetně příkladů DSST. DS jsou „činnosti uskutečňované mezi zákazníkem a organizací, které zlepšují nebo usnadňují prodej a používání výrobků či služeb. Zahrnují všechny úkony, které výrobce dělá pro zákazníka v průběhu transakce prodeje výrobku zákazníkovi“. (LaLonde a Zinserová, 1976) DSST lze vymezit jako službu „poskytnutou k produktu, který je schopen vnímat své vlastní podmínky a své okolí, a tak umožnit aktuální sběr dat, neustálou komunikaci a interaktivní zpětnou vazbu“. (Allmendinger a Lombreglia, 2005).

  • Czech name

    Přínosy smart služeb pro malé a střední podniky

  • Czech description

    Článek je zaměřen na přínosy smart služeb pro malé a střední podniky. - Nejdříve je nutné služby DS a DSST správně popsat, včetně příkladů DSST. DS jsou „činnosti uskutečňované mezi zákazníkem a organizací, které zlepšují nebo usnadňují prodej a používání výrobků či služeb. Zahrnují všechny úkony, které výrobce dělá pro zákazníka v průběhu transakce prodeje výrobku zákazníkovi“. (LaLonde a Zinserová, 1976) DSST lze vymezit jako službu „poskytnutou k produktu, který je schopen vnímat své vlastní podmínky a své okolí, a tak umožnit aktuální sběr dat, neustálou komunikaci a interaktivní zpětnou vazbu“. (Allmendinger a Lombreglia, 2005).

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50204 - Business and management

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2023

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    MM Průmyslové spektrum

  • ISSN

    1212-2572

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    neuveden

  • Issue of the periodical within the volume

    7, 8

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    2

  • Pages from-to

    22-23

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database