All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Inequalities in enterprise training

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25751417%3A_____%2F09%3A%230000125" target="_blank" >RIV/25751417:_____/09:#0000125 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Nerovnosti v podnikovém vzdělávání

  • Original language description

    Význam vzdělávání pracovníků roste s rostoucími požadavky na flexibilitu a se zrychlujícím se rozvojem techniky a technologií. Skutečnost, že se tyto procesy neprojevují ve všech podnicích či odvětvích se stejnou intenzitou a ve stejném období a že neovlivňují se stejnou intenzitou změny v nárocích na výkon jednotlivých profesí, povede k existenci nerovností v dostupnosti podnikového vzdělání. První otázkou, na kterou studie hledá odpověď je, zda všechny zaměstnané osoby mají přístup k podnikovému vzdělávání, resp. zda všechny podniky toto vzdělávání zabezpečují. Situace v ČR je vyhodnocena ve vztahu k průměru EU a vybraným členským zemím EU. Pro vyrovnání šancí zaměstnanců vzdělávat se prostřednictvím podnikového vzdělávání je nezbytné poznat rozhodující důvody, proč podniky nevěnují pozornost této oblasti, proč zaměstnanci některých podniků nemají možnost se dále vzdělávat.

  • Czech name

    Nerovnosti v podnikovém vzdělávání

  • Czech description

    Význam vzdělávání pracovníků roste s rostoucími požadavky na flexibilitu a se zrychlujícím se rozvojem techniky a technologií. Skutečnost, že se tyto procesy neprojevují ve všech podnicích či odvětvích se stejnou intenzitou a ve stejném období a že neovlivňují se stejnou intenzitou změny v nárocích na výkon jednotlivých profesí, povede k existenci nerovností v dostupnosti podnikového vzdělání. První otázkou, na kterou studie hledá odpověď je, zda všechny zaměstnané osoby mají přístup k podnikovému vzdělávání, resp. zda všechny podniky toto vzdělávání zabezpečují. Situace v ČR je vyhodnocena ve vztahu k průměru EU a vybraným členským zemím EU. Pro vyrovnání šancí zaměstnanců vzdělávat se prostřednictvím podnikového vzdělávání je nezbytné poznat rozhodující důvody, proč podniky nevěnují pozornost této oblasti, proč zaměstnanci některých podniků nemají možnost se dále vzdělávat.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AO - Sociology, demography

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/1J%2F005%2F04-DP2" target="_blank" >1J/005/04-DP2: Unequal access to education: the extent, sources, social and economic consequences, policy strategies.</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2009

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Fórum sociální politiky

  • ISSN

    1802-5854

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    3

  • Issue of the periodical within the volume

    6

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database