All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Marketing sociology. Marketing communication and modern society

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26138077%3A_____%2F15%3A%230000806" target="_blank" >RIV/26138077:_____/15:#0000806 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Marketingová sociologie. Marketingové komunikace a moderní společnost

  • Original language description

    Sociologické poznání reality a detailnější porozumění řadě sociálních, ekonomických a kulturních procesů, pozdně moderní globalizované společnosti vyžaduje také soustředěné a systematické studium prostředí marketingové praxe. Komunikační marketingové strategie v současnosti představují jednu z nejvýznamnějších složek mediálního působení. Dynamický vývoj moderních komunikačních a informačních technologií znamená zcela jedinečné rozšíření marketingových sdělení. K marketingové komunikaci zde přistupujemejako k jednomu z významných intervenčních faktorů ovlivňujícímu sociální a kulturní podmínky života, specificky přispívající k restrukturalizaci a aktualizaci modelů životních stylů, změnám myšlení a hodnotových orientací, praktik konstruování a rekonstruování vlastní identity a dalším přímým a nepřímým efektům v mentálních úrovních lidské existence. Dynamika kulturně-sociálních proměn a trendů v životě společnosti je podporována intervencemi marketingové komunikace, a musí být proto pře

  • Czech name

    Marketingová sociologie. Marketingové komunikace a moderní společnost

  • Czech description

    Sociologické poznání reality a detailnější porozumění řadě sociálních, ekonomických a kulturních procesů, pozdně moderní globalizované společnosti vyžaduje také soustředěné a systematické studium prostředí marketingové praxe. Komunikační marketingové strategie v současnosti představují jednu z nejvýznamnějších složek mediálního působení. Dynamický vývoj moderních komunikačních a informačních technologií znamená zcela jedinečné rozšíření marketingových sdělení. K marketingové komunikaci zde přistupujemejako k jednomu z významných intervenčních faktorů ovlivňujícímu sociální a kulturní podmínky života, specificky přispívající k restrukturalizaci a aktualizaci modelů životních stylů, změnám myšlení a hodnotových orientací, praktik konstruování a rekonstruování vlastní identity a dalším přímým a nepřímým efektům v mentálních úrovních lidské existence. Dynamika kulturně-sociálních proměn a trendů v životě společnosti je podporována intervencemi marketingové komunikace, a musí být proto pře

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AO - Sociology, demography

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-7408-102-6

  • Number of pages

    121

  • Publisher name

    Vysoká škola finanční a správní

  • Place of publication

    Praha

  • UT code for WoS book