Marketing sociology. Marketing communication and modern society
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26138077%3A_____%2F15%3A%230000806" target="_blank" >RIV/26138077:_____/15:#0000806 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Marketingová sociologie. Marketingové komunikace a moderní společnost
Original language description
Sociologické poznání reality a detailnější porozumění řadě sociálních, ekonomických a kulturních procesů, pozdně moderní globalizované společnosti vyžaduje také soustředěné a systematické studium prostředí marketingové praxe. Komunikační marketingové strategie v současnosti představují jednu z nejvýznamnějších složek mediálního působení. Dynamický vývoj moderních komunikačních a informačních technologií znamená zcela jedinečné rozšíření marketingových sdělení. K marketingové komunikaci zde přistupujemejako k jednomu z významných intervenčních faktorů ovlivňujícímu sociální a kulturní podmínky života, specificky přispívající k restrukturalizaci a aktualizaci modelů životních stylů, změnám myšlení a hodnotových orientací, praktik konstruování a rekonstruování vlastní identity a dalším přímým a nepřímým efektům v mentálních úrovních lidské existence. Dynamika kulturně-sociálních proměn a trendů v životě společnosti je podporována intervencemi marketingové komunikace, a musí být proto pře
Czech name
Marketingová sociologie. Marketingové komunikace a moderní společnost
Czech description
Sociologické poznání reality a detailnější porozumění řadě sociálních, ekonomických a kulturních procesů, pozdně moderní globalizované společnosti vyžaduje také soustředěné a systematické studium prostředí marketingové praxe. Komunikační marketingové strategie v současnosti představují jednu z nejvýznamnějších složek mediálního působení. Dynamický vývoj moderních komunikačních a informačních technologií znamená zcela jedinečné rozšíření marketingových sdělení. K marketingové komunikaci zde přistupujemejako k jednomu z významných intervenčních faktorů ovlivňujícímu sociální a kulturní podmínky života, specificky přispívající k restrukturalizaci a aktualizaci modelů životních stylů, změnám myšlení a hodnotových orientací, praktik konstruování a rekonstruování vlastní identity a dalším přímým a nepřímým efektům v mentálních úrovních lidské existence. Dynamika kulturně-sociálních proměn a trendů v životě společnosti je podporována intervencemi marketingové komunikace, a musí být proto pře
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AO - Sociology, demography
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-7408-102-6
Number of pages
121
Publisher name
Vysoká škola finanční a správní
Place of publication
Praha
UT code for WoS book
—