All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Description and analysis of the implications of aging in teaching and examination activity of the university teacher

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26441021%3A_____%2F16%3AN0000011" target="_blank" >RIV/26441021:_____/16:N0000011 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://www.extrasystem.com/9788087570333.pdf" target="_blank" >http://www.extrasystem.com/9788087570333.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Popis a analýza důsledku stárnutí ve výukové a examinační činnosti vysokoškolského učitele

  • Original language description

    Výuka na vysoké škole má svá specifika, a to jak z pohledu studenta, tak i učitele – pedagoga. Cílem předloženého příspěvku je popis a analýza důsledků stárnutí ve výukové a examinační činnosti vysokoškolského učitele. Důležité je rozlišit proces „stárnutí“ učitele ze dvou úhlů pohledu. Prvním pohledem je stárnutí z hlediska věku a druhým je pak stárnutí z hlediska „pedagogické dokonalosti“. V návaznosti na cíl práce je tedy vhodné zkoumat nejen učitele začínající, ale i zkušené a konzervativní a to nejen ve výukové činnosti, ale i v činnosti examinační, která je řazena mezi nejsložitější pedagogické výkony tvořící edukační proces. Předložený příspěvek vychází z metody primární i sekundární analýzy a z osobních zkušeností autorky při výuce na vysoké škole.

  • Czech name

    Popis a analýza důsledku stárnutí ve výukové a examinační činnosti vysokoškolského učitele

  • Czech description

    Výuka na vysoké škole má svá specifika, a to jak z pohledu studenta, tak i učitele – pedagoga. Cílem předloženého příspěvku je popis a analýza důsledků stárnutí ve výukové a examinační činnosti vysokoškolského učitele. Důležité je rozlišit proces „stárnutí“ učitele ze dvou úhlů pohledu. Prvním pohledem je stárnutí z hlediska věku a druhým je pak stárnutí z hlediska „pedagogické dokonalosti“. V návaznosti na cíl práce je tedy vhodné zkoumat nejen učitele začínající, ale i zkušené a konzervativní a to nejen ve výukové činnosti, ale i v činnosti examinační, která je řazena mezi nejsložitější pedagogické výkony tvořící edukační proces. Předložený příspěvek vychází z metody primární i sekundární analýzy a z osobních zkušeností autorky při výuce na vysoké škole.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2016

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Schola nova, quo vadis?

  • ISBN

    978-80-87570-33-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

    51-57

  • Publisher name

    Extrasystem Praha

  • Place of publication

    Praha

  • Event location

    Praha

  • Event date

    Nov 7, 2016

  • Type of event by nationality

    WRD - Celosvětová akce

  • UT code for WoS article