Social Competence of Teacher Trainees - Knowledge from the Research of Czech Students
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F27081869%3A_____%2F15%3AN0000001" target="_blank" >RIV/27081869:_____/15:N0000001 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://www.unipo.sk/public/media/23681/Mana%C5%BE%C3%A9rske%20rozhodovanie%20v%20kontexte%20situa%C4%8Dn%C3%BDch%20a%20osobnostn%C3%BDch%20charakterist%C3%ADk.pdf" target="_blank" >http://www.unipo.sk/public/media/23681/Mana%C5%BE%C3%A9rske%20rozhodovanie%20v%20kontexte%20situa%C4%8Dn%C3%BDch%20a%20osobnostn%C3%BDch%20charakterist%C3%ADk.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Sociální kompetence studentů učitelství – poznatky z výzkumu českých studentů
Original language description
Příspěvek referuje o výzkumu, jehož cílem byla analýza interpersonálních charakteristik studentů učitelství pro 1. stupeň základní školy. Výzkum byl proveden pomocí dotazníků na vzorku 200 studentů učitelství pro 1. stupeň základní školy. Z výzkumu vyplynulo, že studenti učitelství vykazují interpersonální charakteristiky velmi podobné zkušeným učitelům, tj. převážně adaptivní formy interpersonálního chování s příklonem k dominantním a afiliantním způsobům chování. Osobnostní vlastnosti učitele na 1. stupni ZŠ považují studenti učitelství za zásadní, avšak kvalitu svého studia z hlediska formování osobnostních vlastností studenti hodnotili převážně jako nedostatečnou.
Czech name
Sociální kompetence studentů učitelství – poznatky z výzkumu českých studentů
Czech description
Příspěvek referuje o výzkumu, jehož cílem byla analýza interpersonálních charakteristik studentů učitelství pro 1. stupeň základní školy. Výzkum byl proveden pomocí dotazníků na vzorku 200 studentů učitelství pro 1. stupeň základní školy. Z výzkumu vyplynulo, že studenti učitelství vykazují interpersonální charakteristiky velmi podobné zkušeným učitelům, tj. převážně adaptivní formy interpersonálního chování s příklonem k dominantním a afiliantním způsobům chování. Osobnostní vlastnosti učitele na 1. stupni ZŠ považují studenti učitelství za zásadní, avšak kvalitu svého studia z hlediska formování osobnostních vlastností studenti hodnotili převážně jako nedostatečnou.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
AN - Psychology
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů