Case Study - Chemistry in the context of science education
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F11%3A43879473" target="_blank" >RIV/44555601:13430/11:43879473 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Případová studie - chemie v kontextu přírodovědného vzdělávání
Original language description
V této kapitole je představena případová studie učitelky, která vytvořila a realizuje školní vzdělávací program v oboru Chemie na gymnáziu. Analýzy se týkají především cílové a obsahové dimenze kurikula. Při analýzách cílové dimenze kurikula se zaměřujeme na to, jak učitelka pojímá klíčové kompetence a dále přírodovědnou gramotnost jako očekávaný výstup. Při analýzách obsahové dimenze kurikula jde o to zjistit, jak učitelka přistupuje k problematice transformace obsahu a strukturování obsahu. V závěru kapitoly jsou otevřeny některé aktuální problémy týkající se tvorby a realizace kurikula chemie v kontextu přírodovědného vzdělávání.
Czech name
Případová studie - chemie v kontextu přírodovědného vzdělávání
Czech description
V této kapitole je představena případová studie učitelky, která vytvořila a realizuje školní vzdělávací program v oboru Chemie na gymnáziu. Analýzy se týkají především cílové a obsahové dimenze kurikula. Při analýzách cílové dimenze kurikula se zaměřujeme na to, jak učitelka pojímá klíčové kompetence a dále přírodovědnou gramotnost jako očekávaný výstup. Při analýzách obsahové dimenze kurikula jde o to zjistit, jak učitelka přistupuje k problematice transformace obsahu a strukturování obsahu. V závěru kapitoly jsou otevřeny některé aktuální problémy týkající se tvorby a realizace kurikula chemie v kontextu přírodovědného vzdělávání.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Kurikulární reforma na gymnáziích: případové studie tvorby kurikula.
ISBN
978-80-87000-78-6
Number of pages of the result
30
Pages from-to
115-144
Number of pages of the book
304
Publisher name
Výzkumný ústav pedagogický
Place of publication
Praha
UT code for WoS chapter
—