All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Case Study - Chemistry in the context of science education

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F11%3A43879473" target="_blank" >RIV/44555601:13430/11:43879473 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Případová studie - chemie v kontextu přírodovědného vzdělávání

  • Original language description

    V této kapitole je představena případová studie učitelky, která vytvořila a realizuje školní vzdělávací program v oboru Chemie na gymnáziu. Analýzy se týkají především cílové a obsahové dimenze kurikula. Při analýzách cílové dimenze kurikula se zaměřujeme na to, jak učitelka pojímá klíčové kompetence a dále přírodovědnou gramotnost jako očekávaný výstup. Při analýzách obsahové dimenze kurikula jde o to zjistit, jak učitelka přistupuje k problematice transformace obsahu a strukturování obsahu. V závěru kapitoly jsou otevřeny některé aktuální problémy týkající se tvorby a realizace kurikula chemie v kontextu přírodovědného vzdělávání.

  • Czech name

    Případová studie - chemie v kontextu přírodovědného vzdělávání

  • Czech description

    V této kapitole je představena případová studie učitelky, která vytvořila a realizuje školní vzdělávací program v oboru Chemie na gymnáziu. Analýzy se týkají především cílové a obsahové dimenze kurikula. Při analýzách cílové dimenze kurikula se zaměřujeme na to, jak učitelka pojímá klíčové kompetence a dále přírodovědnou gramotnost jako očekávaný výstup. Při analýzách obsahové dimenze kurikula jde o to zjistit, jak učitelka přistupuje k problematice transformace obsahu a strukturování obsahu. V závěru kapitoly jsou otevřeny některé aktuální problémy týkající se tvorby a realizace kurikula chemie v kontextu přírodovědného vzdělávání.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Kurikulární reforma na gymnáziích: případové studie tvorby kurikula.

  • ISBN

    978-80-87000-78-6

  • Number of pages of the result

    30

  • Pages from-to

    115-144

  • Number of pages of the book

    304

  • Publisher name

    Výzkumný ústav pedagogický

  • Place of publication

    Praha

  • UT code for WoS chapter