All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The Influence of family Environment on the Schoolsuccess of School-Age Pupils

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F12%3A43884766" target="_blank" >RIV/44555601:13430/12:43884766 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Vliv rodinného prostředí na školní úspěšnost

  • Original language description

    Příspěvek představuje dílčí výsledky analýzy školního úspěchu u vybraného vzorku žáků prvního stupně základní školy. Zaměřuje se na vliv vybraných faktorů rodinného prostředí na školní úspěšnost žáků mladšího školního věku v Ústeckém kraji. Ověřuje vlivněkterých sociálně psychologických faktorů, mezi které řadíme dysfunkci v rodině, špatné bytové podmínky, velkou vzdálenost bydliště od školy, vzdělání rodičů, nároky rodičů, emocionální vřelost, míru komunikace, stimulaci a podporu poznávacích aktivit,počet sourozenců apod. Rodina tak sleduje jako multiplikátor harmonického vývoje osobnosti dítěte.

  • Czech name

    Vliv rodinného prostředí na školní úspěšnost

  • Czech description

    Příspěvek představuje dílčí výsledky analýzy školního úspěchu u vybraného vzorku žáků prvního stupně základní školy. Zaměřuje se na vliv vybraných faktorů rodinného prostředí na školní úspěšnost žáků mladšího školního věku v Ústeckém kraji. Ověřuje vlivněkterých sociálně psychologických faktorů, mezi které řadíme dysfunkci v rodině, špatné bytové podmínky, velkou vzdálenost bydliště od školy, vzdělání rodičů, nároky rodičů, emocionální vřelost, míru komunikace, stimulaci a podporu poznávacích aktivit,počet sourozenců apod. Rodina tak sleduje jako multiplikátor harmonického vývoje osobnosti dítěte.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    MAGNANIMITAS

  • ISBN

    978-80-905243-3-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    10

  • Pages from-to

    2207-2216

  • Publisher name

    Magnanimitas

  • Place of publication

    Hradec Králové

  • Event location

    Hradec Králové

  • Event date

    Dec 10, 2012

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article