All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Influence of student?s aggressivity rate to school classroom climate

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F22%3A43897136" target="_blank" >RIV/44555601:13430/22:43897136 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://studiascientifica.ku.sk/wp-content/uploads/2022/05/02_skoda_doulik_svobodova_ssf_1_22.pdf" target="_blank" >http://studiascientifica.ku.sk/wp-content/uploads/2022/05/02_skoda_doulik_svobodova_ssf_1_22.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.54937/ssf.2022.21.1.19-30" target="_blank" >10.54937/ssf.2022.21.1.19-30</a>

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Vliv míry agresivity žáků na klima školní třídy

  • Original language description

    Cílem výzkumného příspěvku je zjistit, zda míra agresivního chování jedince má vliv na školní klima třídy. Použit je kvantitativní metodologický design, který hodnotí vliv míry fyzické a verbální agresivity, hostility a vzteku na základní aspekty utvářející klima třídy: vztahy mezi spolužáky a jejich spolupráci, vnímání učitele jako zdroj opory a osoby s rovným přístupem, přenosem naučeného mezi školou a rodinou, preferováním soutěžení a vnímání dění během přestávek. Provedeno bylo dotazníkové šetření u celkem 205 respondentů na 2. stupni vybraných základní školy. Realizováno bylo ve školním roce 2020/2021. Použity byly standardizované výzkumné nástroje ? česká verze dotazníku Buss and Perry aggression questionnaire a dotazník Klima školní třídy (Mareš, Ježek). Získaná data jsou vyhodnocena a statisticky zpracována.

  • Czech name

    Vliv míry agresivity žáků na klima školní třídy

  • Czech description

    Cílem výzkumného příspěvku je zjistit, zda míra agresivního chování jedince má vliv na školní klima třídy. Použit je kvantitativní metodologický design, který hodnotí vliv míry fyzické a verbální agresivity, hostility a vzteku na základní aspekty utvářející klima třídy: vztahy mezi spolužáky a jejich spolupráci, vnímání učitele jako zdroj opory a osoby s rovným přístupem, přenosem naučeného mezi školou a rodinou, preferováním soutěžení a vnímání dění během přestávek. Provedeno bylo dotazníkové šetření u celkem 205 respondentů na 2. stupni vybraných základní školy. Realizováno bylo ve školním roce 2020/2021. Použity byly standardizované výzkumné nástroje ? česká verze dotazníku Buss and Perry aggression questionnaire a dotazník Klima školní třídy (Mareš, Ježek). Získaná data jsou vyhodnocena a statisticky zpracována.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2022

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae

  • ISSN

    1336-2232

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    21

  • Issue of the periodical within the volume

    1

  • Country of publishing house

    SK - SLOVAKIA

  • Number of pages

    22

  • Pages from-to

    19-30

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database