All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Pedagogical constructivismand its possibleapplication in theteaching of geography

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13440%2F20%3A43895723" target="_blank" >RIV/44555601:13440/20:43895723 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://www.geograficke-rozhledy.cz/archiv/153" target="_blank" >https://www.geograficke-rozhledy.cz/archiv/153</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Pedagogický konstruktivismus a možnosti jeho aplikace ve výuce geografie

  • Original language description

    Konstruktivismus je proud teorií ve vzdělávání, který cíleně pracuje s dětskými pojetími a snaží se je modifikovat správným směrem. Cílem článku je kriticky zhodnotit využití konstruktivismu ve výuce geografie na základních školách a následně navrhnout postup výuky na příkladu regionální geografie, jenž bude respektovat základní myšlenky konstruktivismu. Navržený postup výuky využívá různé prameny poznání, které představy žáků konfrontují s empirickými důkazy a tím přispívají k vyšší efektivitě učení.

  • Czech name

    Pedagogický konstruktivismus a možnosti jeho aplikace ve výuce geografie

  • Czech description

    Konstruktivismus je proud teorií ve vzdělávání, který cíleně pracuje s dětskými pojetími a snaží se je modifikovat správným směrem. Cílem článku je kriticky zhodnotit využití konstruktivismu ve výuce geografie na základních školách a následně navrhnout postup výuky na příkladu regionální geografie, jenž bude respektovat základní myšlenky konstruktivismu. Navržený postup výuky využívá různé prameny poznání, které představy žáků konfrontují s empirickými důkazy a tím přispívají k vyšší efektivitě učení.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2020

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Geografické rozhledy

  • ISSN

    1210-3004

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    30

  • Issue of the periodical within the volume

    2

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    4

  • Pages from-to

    34-37

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database