The Czech Digital Adverstising Space Gets Bigger
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13510%2F13%3A43885078" target="_blank" >RIV/44555601:13510/13:43885078 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://fim2.uhk.cz/hed/images/Sbornik_2013_dil_1.pdf" target="_blank" >http://fim2.uhk.cz/hed/images/Sbornik_2013_dil_1.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Český digitální reklamní prostor se zvětšuje
Original language description
V roce 2012 se internetový reklamní prostor ve srovnání s rokem 2011 zvětšil téměř o čtvrtinu. Nepatrně vzrostl reklamní prostor televizní, podíl ostatních forem inzerce klesl. Největší předností digitální reklamy je dostupnost, měřitelnost a cílenost. Počet českých uživatelů internetu dosahuje 6,3 milionů. Velmi rychle se rozvíjí mobilní reklama. Nejnavštěvovanějším médiem v České republice je televize. Moderní přístroje umožňují přístup k internetu, online nakupování, chatování, video-telefonování. Televizor se postupně stává multifunkčním zařízením.
Czech name
Český digitální reklamní prostor se zvětšuje
Czech description
V roce 2012 se internetový reklamní prostor ve srovnání s rokem 2011 zvětšil téměř o čtvrtinu. Nepatrně vzrostl reklamní prostor televizní, podíl ostatních forem inzerce klesl. Největší předností digitální reklamy je dostupnost, měřitelnost a cílenost. Počet českých uživatelů internetu dosahuje 6,3 milionů. Velmi rychle se rozvíjí mobilní reklama. Nejnavštěvovanějším médiem v České republice je televize. Moderní přístroje umožňují přístup k internetu, online nakupování, chatování, video-telefonování. Televizor se postupně stává multifunkčním zařízením.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Mezinárodní vědecká konference: Hradecké ekonomické dny 2013 - Ekonomický rozvoj a management regionů, Díl I
ISBN
978-80-7435-249-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
6
Pages from-to
77-82
Publisher name
Gaudeamus
Place of publication
Hradec Králové
Event location
Hradec Králové
Event date
Feb 19, 2013
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
000349058000012