All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The Shopping Behaviour of Senior Citizens

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13510%2F14%3A43886171" target="_blank" >RIV/44555601:13510/14:43886171 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Nákupní chování seniorů

  • Original language description

    Spotřebitelské chování, jako specifický typ chování vznikající v procesu spotřeby, se mění pod vlivem působení různých faktorů. Jedním z těchto faktorů je i věk spotřebitelů. Se zvyšujícím věkem se mění požadavky nákupního chování zákazníků, ať už v oblasti preferování typu prodejny, vzdálenosti prodejny nebo četnosti nakupování. Cílem článku je zkoumání změn nákupního chování zákazníků z hlediska věku a regionální segmentace. Příspěvek za pomoci dotazníkového šetření zkoumá u zákazníků věkové struktury 60 let a více v Ústeckém kraji působení osobních a psychologických faktorů na jejich nákupní chování. Výsledky v článku ukazují, že maloobchodníci by měli věnovat pozornost změnám demografického vývoje na trzích, protože různé formy působení na nákupní chování zákazníka, souvisí s věkovou strukturou obyvatelstva.

  • Czech name

    Nákupní chování seniorů

  • Czech description

    Spotřebitelské chování, jako specifický typ chování vznikající v procesu spotřeby, se mění pod vlivem působení různých faktorů. Jedním z těchto faktorů je i věk spotřebitelů. Se zvyšujícím věkem se mění požadavky nákupního chování zákazníků, ať už v oblasti preferování typu prodejny, vzdálenosti prodejny nebo četnosti nakupování. Cílem článku je zkoumání změn nákupního chování zákazníků z hlediska věku a regionální segmentace. Příspěvek za pomoci dotazníkového šetření zkoumá u zákazníků věkové struktury 60 let a více v Ústeckém kraji působení osobních a psychologických faktorů na jejich nákupní chování. Výsledky v článku ukazují, že maloobchodníci by měli věnovat pozornost změnám demografického vývoje na trzích, protože různé formy působení na nákupní chování zákazníka, souvisí s věkovou strukturou obyvatelstva.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference Region v rozvoji společnosti 2014

  • ISBN

    978-80-7509-139-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

    360-367

  • Publisher name

    Mendelova univerzita v Brně

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Brno

  • Event date

    Oct 23, 2014

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article

    000371585700039