Measuring Effects of Tourism Development in a Destination
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46358978%3A_____%2F15%3A%230000201" target="_blank" >RIV/46358978:_____/15:#0000201 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
slovinština
Original language name
Meranie vplyvov rozvoja cestovného ruchu v destinácii
Original language description
Cestovný ruch vyvoláva celé spektrum vplyvov a záleží od primárnej a sekundárnej ponuky, v akej miere sa uplatňujú jednotlivé vplyvy. Príspevok sa bližšie zameriava na ekonomické a sociálno-kultúrne vplyvy cestovného ruchu v destinácii a uvádza možnostiich merania.
Czech name
—
Czech description
—
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Marketing a management cestovního ruchu na národní a regionální úrovni
ISBN
978-80-7452-109-6
Number of pages of the result
9
Pages from-to
93-101
Number of pages of the book
236
Publisher name
Univerzita Jana Amose Komenského Praha
Place of publication
Praha
UT code for WoS chapter
—