Why Is CRM Important for Companies
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F06%3A%401389011" target="_blank" >RIV/46747885:24310/06:@1389011 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
angličtina
Original language name
Why Is CRM Important for Companies
Original language description
CRM is an approach which helps to identify, get and keep the customer. It lets organizations control and coordinate the interaction with customers. CRM helps companies to intensify a value of each interaction like that and due to this interaction extendbetter economical results. Operating with the relationship of customers helps one learn more about its clients and segment them accordingly, to get better quality and effectiveness in communication between the company and customer. The article briefly describes what is necessary to concentrate on before starting with CRM in companies.
Czech name
Proč je CRM pro firmy důležité
Czech description
CRM je přístupem, který napomáhá k identifikaci, získání a udržení si zákazníka. Umožňuje organizacím řídit a koordinovat interakci se zákazníky. CRM napomáhá zvyšovat hodnotu každé takové interakce a díky tomu také zlepšovat ekonomické výsledky. Využívání tohoto přístupu vede k lepšímu poznání klientů a jejich segmentaci, ke zlepšení kvality a efektivity komunikace mezi společností a zákazníkem. Článek stručně naznačuje důležité oblasti, kterým je nutné věnovat pozornost před samotným zahájením CRM vespolečnosti.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Increase of Company Performance Efficiency Through Differentiated CRM on a Basis of Customer Actual and Potential Value to a Company</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2006
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
The International Scientific Conference Customer Relationship Management 06
ISBN
80-7194-909-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
1
Pages from-to
86
Publisher name
Univerzita Pardubice
Place of publication
Pardubice
Event location
Lázně Bohdaneč
Event date
Nov 7, 2006
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—