Differentiated customer relationship management according to customer value in companies operating in the service sector
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F07%3A%400190681" target="_blank" >RIV/46747885:24310/07:@0190681 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Způsob diferencovaného řízení vztahů se zákazníky podle jejich hodnoty pro podniky v sektoru služeb
Original language description
Článek se zabývá problematikou diferencovaného řízení vztahu se zákazníky v podmínkách B2C trhu, zvlášť v oblasti služeb. Prezentuje výsledky výzkumu zaměřeného na firmy působící v oblasti služeb, prodeje a výroby spotřebního zboží. Článek se zabývá stávající a strategickou hodnotou zákazníka, způsobem a potřebou její analýzy a monitorování v procesu segmentace zákaníků a jejím využitím v procesu diferencovaného řízení vzthaů se zákazníky a strategickém plánování firem působících na českém spotřebním trhu.
Czech name
Způsob diferencovaného řízení vztahů se zákazníky podle jejich hodnoty pro podniky v sektoru služeb
Czech description
Článek se zabývá problematikou diferencovaného řízení vztahu se zákazníky v podmínkách B2C trhu, zvlášť v oblasti služeb. Prezentuje výsledky výzkumu zaměřeného na firmy působící v oblasti služeb, prodeje a výroby spotřebního zboží. Článek se zabývá stávající a strategickou hodnotou zákazníka, způsobem a potřebou její analýzy a monitorování v procesu segmentace zákaníků a jejím využitím v procesu diferencovaného řízení vzthaů se zákazníky a strategickém plánování firem působících na českém spotřebním trhu.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Increase of Company Performance Efficiency Through Differentiated CRM on a Basis of Customer Actual and Potential Value to a Company</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
E + M Ekonomie a management
ISSN
1212-3609
e-ISSN
—
Volume of the periodical
10
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
9
Pages from-to
118-127
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—