All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Knowledge for unique value creation

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F07%3A%400190686" target="_blank" >RIV/46747885:24310/07:@0190686 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Znalosti pro vytváření zvláštní hodnoty pro zákazníka

  • Original language description

    Příspěvek se zabývá rozpracováním procesu dynamicky pojaté strategické marketingové analýzy jako zdroje znalostí pro vytváření zvláštní hodnoty pro zákazníky při uplatnění strategie CRM diferencované podle hodnoty zákazníků pro podnik. Definuje rámcovouanalýzu tržního prostředí, detailní analýzu mikroprostředí a analýzu a hodnocení podmínek na jednotlivých trzích u jednotlivých zákazníků. Ukazuje, že teprve takto pojatá strategická marketingová analýza vede k poznání latentních potřeb a požadavků zákazníků, jejichž uspokojení vede k zvyšování hodnoty pro zákazníka.

  • Czech name

    Znalosti pro vytváření zvláštní hodnoty pro zákazníka

  • Czech description

    Příspěvek se zabývá rozpracováním procesu dynamicky pojaté strategické marketingové analýzy jako zdroje znalostí pro vytváření zvláštní hodnoty pro zákazníky při uplatnění strategie CRM diferencované podle hodnoty zákazníků pro podnik. Definuje rámcovouanalýzu tržního prostředí, detailní analýzu mikroprostředí a analýzu a hodnocení podmínek na jednotlivých trzích u jednotlivých zákazníků. Ukazuje, že teprve takto pojatá strategická marketingová analýza vede k poznání latentních potřeb a požadavků zákazníků, jejichž uspokojení vede k zvyšování hodnoty pro zákazníka.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Increase of Company Performance Efficiency Through Differentiated CRM on a Basis of Customer Actual and Potential Value to a Company</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2007

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Znalostní ekonomika: trendy rozvoje vzdělávání, vědy a praxe

  • ISBN

    978-80-7318-646-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

    81-87

  • Publisher name

    UTB Zlín

  • Place of publication

    Zlín

  • Event location

    Zlín

  • Event date

    Nov 29, 2007

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article