Personnel marketing in human resources management
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F19%3A00007009" target="_blank" >RIV/46747885:24310/19:00007009 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://www.press.muni.cz/edicni-rady-munipress/personalni-marketing-v-rizeni-lidskych-zdroju" target="_blank" >https://www.press.muni.cz/edicni-rady-munipress/personalni-marketing-v-rizeni-lidskych-zdroju</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Personální marketing v řízení lidských zdrojů
Original language description
Monografie se věnuje inovativnímu přístupu v řízení lidských zdrojů, personálnímu marketingu. Personální marketing je vnímán jako moderní obor, který využívá marketingové principy a přístupy v personální oblasti, především při získávání a při stabilizaci stávajících zaměstnanců. Monografie reprezentuje teoretická východiska personálního marketingu, jeho význam a podstatné charakteristiky. Dále předkládá realizaci a výstupy jednoho kvalitativního výzkumu a dvou kvantitativních výzkumů, jejichž cílem bylo identifikovat nástroje interního a externího personálního marketingu a prostředky podporující spokojenost zaměstnanců, které jsou významné pro řízení lidských zdrojů. Na základě realizace výzkumů byl vytvořen model personálního marketingu, který je hlavním výstupem obsáhlé rešerše a primárních výzkumů. Model personálního marketingu je součástí této monografie.
Czech name
Personální marketing v řízení lidských zdrojů
Czech description
Monografie se věnuje inovativnímu přístupu v řízení lidských zdrojů, personálnímu marketingu. Personální marketing je vnímán jako moderní obor, který využívá marketingové principy a přístupy v personální oblasti, především při získávání a při stabilizaci stávajících zaměstnanců. Monografie reprezentuje teoretická východiska personálního marketingu, jeho význam a podstatné charakteristiky. Dále předkládá realizaci a výstupy jednoho kvalitativního výzkumu a dvou kvantitativních výzkumů, jejichž cílem bylo identifikovat nástroje interního a externího personálního marketingu a prostředky podporující spokojenost zaměstnanců, které jsou významné pro řízení lidských zdrojů. Na základě realizace výzkumů byl vytvořen model personálního marketingu, který je hlavním výstupem obsáhlé rešerše a primárních výzkumů. Model personálního marketingu je součástí této monografie.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
50204 - Business and management
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2019
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-210-9356-0
Number of pages
215
Publisher name
Masarykova univerzita
Place of publication
Brno
UT code for WoS book
—