All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Personnel marketing in human resources management

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F19%3A00007009" target="_blank" >RIV/46747885:24310/19:00007009 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://www.press.muni.cz/edicni-rady-munipress/personalni-marketing-v-rizeni-lidskych-zdroju" target="_blank" >https://www.press.muni.cz/edicni-rady-munipress/personalni-marketing-v-rizeni-lidskych-zdroju</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Personální marketing v řízení lidských zdrojů

  • Original language description

    Monografie se věnuje inovativnímu přístupu v řízení lidských zdrojů, personálnímu marketingu. Personální marketing je vnímán jako moderní obor, který využívá marketingové principy a přístupy v personální oblasti, především při získávání a při stabilizaci stávajících zaměstnanců. Monografie reprezentuje teoretická východiska personálního marketingu, jeho význam a podstatné charakteristiky. Dále předkládá realizaci a výstupy jednoho kvalitativního výzkumu a dvou kvantitativních výzkumů, jejichž cílem bylo identifikovat nástroje interního a externího personálního marketingu a prostředky podporující spokojenost zaměstnanců, které jsou významné pro řízení lidských zdrojů. Na základě realizace výzkumů byl vytvořen model personálního marketingu, který je hlavním výstupem obsáhlé rešerše a primárních výzkumů. Model personálního marketingu je součástí této monografie.

  • Czech name

    Personální marketing v řízení lidských zdrojů

  • Czech description

    Monografie se věnuje inovativnímu přístupu v řízení lidských zdrojů, personálnímu marketingu. Personální marketing je vnímán jako moderní obor, který využívá marketingové principy a přístupy v personální oblasti, především při získávání a při stabilizaci stávajících zaměstnanců. Monografie reprezentuje teoretická východiska personálního marketingu, jeho význam a podstatné charakteristiky. Dále předkládá realizaci a výstupy jednoho kvalitativního výzkumu a dvou kvantitativních výzkumů, jejichž cílem bylo identifikovat nástroje interního a externího personálního marketingu a prostředky podporující spokojenost zaměstnanců, které jsou významné pro řízení lidských zdrojů. Na základě realizace výzkumů byl vytvořen model personálního marketingu, který je hlavním výstupem obsáhlé rešerše a primárních výzkumů. Model personálního marketingu je součástí této monografie.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50204 - Business and management

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2019

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-210-9356-0

  • Number of pages

    215

  • Publisher name

    Masarykova univerzita

  • Place of publication

    Brno

  • UT code for WoS book